דניאל בנעים, המפיק שמביא את מדונה לארץ להופעתה המדוברת בגמר האירוויזיון, התייחס לראשונה להודעתו של המפקח על תחרות האירוויזיון מטעם איגוד השידור האירופי, יון אולה סאנד, במסיבת העיתונאים אתמול. המפקח אמר כי ההסכם עם מדונה טרם נחתם וכרגע היא לא תופיע באירוע הגמר.

"קיבלנו את זה אתמול בהפתעה. יש עניינים בין כאן וה-EBU לבין אנשי מדונה סביב זכויות השידור. לא צריך להתרגש מזה, החוזה ייחתם לדעתי", אמר בנעים ב"חדשות הבוקר".

"סילבן אדמס העמיד את התקציב שהיה צריך להעמיד. מדונה כמו מדונה, ההפקה מסביבה מאוד מקצועית, גדולה ודרמטית. יש הרבה רקדנים ומקהלה גדולה. אנשי כאן עושים עבודה מדהימה ועובדים ימים כלילות יחד עם ה-EBU כדי להכין את הדבר הזה. מדונה תנחת היום בשעות הערב בישראל, בסביבות הצהריים היא תצא מלונדון. היא מאוד מתרגשת ומאוד רוצה לבוא".

דיברת איתה באופן אישי?
"דיברנו עם המנהלת שלה, עד אתמול בלילה מאוחר מאוד. אני בטוח שהחוזה ייחתם, אני בטוח ש-EBU וכאן מעוניינים שמדונה תופיע. הם נערכים טכנית, זאת הפקה מאוד מסובכת לשלב אותה בתוך האירוויזיון".

למה בעצם החוזה לא נחתם? הרי חודשים מדברים על זה.
"האמת שגם אני מתפלא וגם לנו היו דפיקות לב. יש כנראה משהו דרמטי תמיד סביב מדונה, ככה זה קרה גם בלאס וגאס עם הבילבורד שלה וזה נחתם ממש ברגע האחרון. אני סמוך ובטוח ורגוע".

לא יקרה מה שקרה עם אלטון ג'ון ב-1993?
"לא. ההכנות בעיצומן, בנו לה מתחם מיוחד, המלונות סגורים ויש הגעה, יש ירידה לפרטים כמו האוכל שהיינו צריכים להביא למטוס. הכל מתקתק מאחורי הקלעים ברמה שזה קורה".

כלומר בשורה התחתונה, אתה בא הבוקר ואומר שהיא נוחתת הערב ותופיע באירוויזון בוודאות.
"האנשים שלה בפירוש אמרו לי אתמול, האנשים שהכי קרובים אליה, שזה ייחתם בשעות הקרובות".

אילו דרישות יש לה?
"זו הפקה מאוד מורכבת. יש מדרגות מקהלה שהגיעו, 40 אנשי מקהלה, 25 רקדנים וחזרות מאוד מאוד גדולות. יש פה ארט דיירקטור ומפיקים, 25 אנשי צוות, מגיעים בסך הכל כ-135 איש. יבוצעו שני שירים, כל שיר מושקע מאוד. הראשון Like a Prayer והשני שיר חדש לגמרי שיופיע בדיסק החדש שלה. שם יופיע איתה בהפתעה בשיתוף פעולה ראפר נחמד ומקסים שמצטרף אליה. אני מאוד מקווה שתהיה הצצה לתוך החזרות כי אני חושב שזה הולך להיות מאוד מאוד מושקע".

מה היא תעשה בארץ בימים שלפני ההופעה?
"היא תהיה כמה ימים ותעזוב כנראה ביום ראשון או ביום שני בבוקר. היא מאוד ביקשה לשמור על פרטיותיה עד ההופעה. היו תוכניות והן בוטלו, לא מסיבות עיתונאים ולא צילומים. מדונה והאנשים שלה ביקשו להתרכז בהכנות להופעה. היא מתרגשת מאוד מההופעה הזאת".

עד כמה ל-BDS יש השפעה על העובדה שהיא לא מוכנה להצטלם ולדבר ותגיע רק ברגע האחרון?
"אני חושב שהיו פניות, היה עליה עליהום בסיפור הזה, ואני חושב שכל הזמן הרגשנו שההופעה הזאת בשבילה חשובה מאוד ושזה חשוב לישראל. אני חושב שהיא לא מערבת פה את נושא ה-BDS, אף פעם לא קיבלנו איתות שיש איזה ירידה ברצון להגיע. אני חושב שהם רצו לשמור על שקט במידה מסויימת, שקט תקשורתי".