את הסרטון הוויראלי הזה מהימים האחרונים היה קשה לפספס: אמיר אקמן, תושב חיפה, קנה בשר לטובת ארוחה עם חברים והיה בדרכו הביתה. כמו תושבי חיפה רבים בחודשים האחרונים, אקמן פגש ברחוב חזירת בר משוטטת חופשי. החזירה קלטה מיד כי בשקית יש בשר - והחליטה לשים את ידיה עליו בכל מחיר.

"קניתי קצת בשרים ודברים טובים כדי לעשות ארוחה לחבר'ה", תיאר אקמן ב"חדשות הבוקר", "ירדתי מהמשרד לכיוון האוטו כדי לנסוע הביתה, כשראיתי את החזירה עומדת על המדרכה. לא יודע מה היא עשתה שם בדיוק, ראיתי רק את פלג הגוף האחורי שלה. ירדתי לכיוון הכביש כדי לעקוף אותה, חזרתי למדרכה והסתכלתי אחורה כדי לראות מה איתה - ואז קלטתי שהחזירה רצה לכיווני".

"היא רצה עם נחירות מפחידות מאוד", המשיך אקמן, "בנקודה הזאת התחלנו לשחק 'משחק הכיסאות' סביב האוטו. בסיבוב השני, הבנתי שאני חייב כבר לעשות איזו פעולה וקפצתי על האוטו הלבן, שהוא לא שלי".

מה עבר לך בראש באותו הרגע?
"זאת הייתה סיטואציה מלחיצה, הייתי על הפגוש והיא מצד ימין שלי. היא המשיכה לנחור. הגבתי גם כן בכל מיני קולות, זרקתי לכיוונה 'קישטה, לכי'. זה מה שעלה לי בראש, אתה לא חושב באותם רגעים".

חזירה רדפה אחרי תושב חיפה בגלל שקית בשר (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12)
אמיר אקמן. יצא מזה בשלום | צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12

למה לא שיחררת לה את שקית הבשר וזהו?
"לא רציתי לשחרר את זה, כולם חיכו בבית. לא יכולתי לוותר על זה. זה תרחיש מטורף שלא הייתי מוכן אליו. זו חיה נבונה מאוד, היא ידעה שיש לי אוכל בשקית. היו לי אינטראקציות עם חזירים, אני כבר לא מתרגש מזה - היו פעמים שירדתי עם הכלב שלי וראיתי גדוד של חזירים ברחוב. אבל סיטואציה כזאת, לא האמנתי שתקרה לי".

איך התגובות מאז שהסרטון הופץ?
"אנשים מתקשרים אליי, לא אומרים שלום ולא את השם שלהם - ופשוט צוחקים שלוש דקות ומנתקים את השיחה".