לאחר פרסומים על כך שמח"ש חוקרת שוטרים שתועדו סוטרים לנער ממוצא אתיופי, הרוחות בקרב בני העדה סוערות. לתחושתם, הקטע המטריד שמציג אלימות כלפיי קטין בן 16 בעת מעצר, משקף תופעה רחבה יותר. "אותו סרטון נשלח בין שוטרים לחבריהם והתגלגל לאנשים טובים שפרסמו אותו", כך טוען אשר סיום, ממובילי מחאת יוצאי אתיופיה. בראיון ל"חדשות הבוקר" הוא הוסיף: "יש מאות אירועים כאלו, זה פשוט נתפס במצלמה. זה בדיוק מה שקורה בפנים ואין מי שיעזור לאותם נערים, שמלבישים על אירוע כזה את כל תסריט חייהם, שככה נראים המפגשים שלהם עם אנשי החוק. בסוף מאחורי כל זוג עיניים יש נשמה ויש אנשים, אם אותם השוטרים היו מכירים את הוריו של הילד הם לא היו מכים אותו ככה".

האם התחושה בקרב יוצאי אתיופיה שאין שינוי של ממש ביחס אליהם, תוביל לחידוש המחאה שלהם? לדברי סיום, זה בהחלט אפשרי. "אם ככה נראה מפגש בין ילד בן 16 לשוטרים בסוף 2017, כנראה שנצטרך לצאת שוב לרחובות".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה כל אירוע שבו מפירים זכויות חשוד ומתנהגים בצורה מנוגדת לערכי הארגון. מיד עם קרות האירוע הועבר הסרטון למפקדת המרחב אשר העבירה אותו ביוזמתה למח"ש. החקירה מתנהלת בשת"פ מלא והשוטר החשוד במעשה הורחק מן השירות לאלתר ואינו משרת כיום במשטרת ישראל".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה' ב-06:15, ערוץ 12