עוד רגע שהכנסת הייתה מעדיפה למחוק נרשם אמש בוועדת הכספים. ח"כ מיכל בירן כינתה את אורן חזן "סרסור" ואילו חזן השיב לה ש"תמלא טופס עבודה". בדיון וועדה שעסק בכלל בקק"ל, התעוררה מהומה עקב העימות בין השניים.

ח"כ מיכל בירן הגיעה לאולפן "חדשות הבוקר" בערוץ 12. גם חזן הגיע לתכניתו של ניב רסקין, אך בירן ביקשה לא להתעמת איתו אלא להתראיין בנפרד. "מה שהיה שם התחיל מהערה שוביניסטית מכוערת של חזן כלפי ח"כ רחל עזריה", הציגה בירן את הזווית שלה. "על דבר כזה אסור לשתוק, עברה התקופה שדבר כזה יכול לקרות".

ח"כ בירן נשאלה האם אין בעייתיות בכך שכינתה את ח"כ חזן 'סרסור' והשיבה: "גם בית המשפט קבע שבכינוי "סרסור" לעבר חזן אין לשון הרע. השימוש שלו בעולם המושגים מתחום הזנות בוועדת הכנסת מזלזל ופוגעני. הייעוד של הדור שלנו הוא לעצור את מה שעתיד להיות. אם נשתוק על אלימות מילולית של גברים, עוד נשים יפגעו. אגיש נגדו תלונה לוועדת האתיקה, במקום להתנצל חזן תקף אותי בפייסבוק והסית לאלימות".

על טענותיו של חזן לכך שהיא מנצל את היותו מוכר בתקשורת כדי לקבל חשיפה אמרה ח"כ מהמחנה הציוני: "אני מצטערת שלא נדחפתי לסלפי עם טראמפ ורק עוסקת בעבודת הכנסת האפורה. הוא ח"כ היחיד שאני לא מסכימה לשהות במחיצתו. סירבתי להשתתף איתו ב'שבת תרבות', אפילו עם הח"כים סמוטריץ' וזועבי אני מסכימה להיות בפאנל אבל לא איתו. לא היה דבר כמו אורן חזן בכנסת קודם, הוא לא עוד תופעה. אני מקווה שבליכוד יעשו מעשה אחראי וידאגו שלא ישב בכנסת הבאה".

"השטויות שהיא דיברה יותר טובות ממופע סטנד אפ", פתח ח"כ את דבריו. לראיון הוא הגיע כשעל הז'קט שלו מדבקה לתמיכה במאבק המשפחות השכולות, כשהוא מספר כי הצטרף לשביתת הרעב שלהן. לגופו של עניין, טען חזן: "ח"כית אנונימית צריכה דקת תהילה אז היא צועקת שאני מנהל קזינו. היא ח"כית כושלת שלא תהיה בכנסת הבאה. מי שיקרא לי סרסור אתבע אותו, לא אתן לאף אחד לעוות את החלטת בית המשפט בענייני. נכתב שם שאין ראיות ועדויות לכך ששימשתי כביכול כסרסור. הבדיחה הזו לא עובדת עליי אבל נמאס שח"כים עושים סיבוב על הגב שלי. מי שיפתח את הפה פשוט יחטוף".

עוד ב"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין:

 "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה', 06:45 בקשת 12