"יצאתי להפסקת צהריים, גיליתי על הזכייה ולא יכולתי לעמוד על הרגליים". במילים הללו משחזרת נאוה כהן יום בהיר בשנת 1997 בו ניגשה לבדוק טופס לוטו ששלחה, וגילתה שזכתה ב-7 מיליון שקלים. "חזרתי לעבודה והודעתי להם שאני מתפטרת. נסעתי ללונדון, שופינג, הצגות. פיזרתי כסף על משפחה וחברים, חייתי בבועה, חשבון הבנק לא עניין אותי. מי שהיה אז בעלי קנה ישר שלוש מכוניות. אחרי הזכייה הייתי שנה בטיפול, נגמרו לי החלומות".

בראיון עם ניב רסקין ב"חדשות הבוקר" גוללה נאוה את סיפורה האישי וחשפה איך בתוך כמה שנים, חלום יכול להפוך לסיוט. "שש שנים אחרי קיבלתי טלפון מהבנק שהודיע לי שיש לנו חוב של 50 אלף שקל. אז הבנתי שאין כסף ו-7 מיליון שקל נמחקו. שאלתי שאלות ולא קיבלתי תשובות נכונות. אחרי שהכל צף והגיעו מכתבים הביתה הבנתי שאין לי כסף. חצי שנה הייתי בנפילה נפשית, חשבתי מה עושים. לשמחתי ההורים שלי היו שם, במקביל גם התגרשתי באותה תקופה".

בניסיון לנתח איפה טעתה, סיפרה הזוכה בלוטו שאיבדה את כל הכסף: "לכולם יש אינטרס איך להרוויח מהכסף שלך, אבל אם היה מישהו שמנווט, סביר להניח שהייתי משקיעה נכון, ממשיכה לעבוד אבל גם חייה טוב ממשהו אחר. לא נולדתי עם כסף, לא יודעת איך להשתמש בו".

לסיפורה של נאוה יש למרבה השמחה סוף אופטימי. כיום היא מספרת כי היא מנהלת חיים צנועים ושפויים. "יש לי ילדים לגדל, אני צריכה להמשיך הלאה. אין לי זמן לשקוע, יצאתי לעבוד ואני מפרנסת את ילדיי בכבוד. אין לנו הרבה כסף אבל אנחנו חיים מצוין. יש לי כבר חודש טופס לוטו בארנק שלא בדקתי. טיפ לזוכים? לנוח ולקחת את הזמן. לא לספר לאף אחד, לא להתפטר מהעבודה. זה בסדר קצת להתפרע בהתחלה, אבל אחר כך להיכנס לפרופורציות".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה' ב-06:15, ערוץ 12