בבית החולים איכילוב ממשיכים להיאבק על חייו של הנער בן ה-16, שנפגע בלילה שבין ראשון לשני בתאונת פגע וברח בתל אביב. אתמול (ג') הותר לפרסום שמו של החשוד בתאונה, יצחק אספה שחקן כדורגל ממ.ס. אשדוד. בריאיון ל"חדשות הבוקר", התייחס דובר הקבוצה, אוהד צויק, לאירוע: "שמעתי הרבה עדויות במהלך היומיים האחרונים, ועדיין יצחק, על פי עורך דינו, מכחיש את מה שאומרים. הוא טוען שהוא חף מפשע".

עוד הוסיף צויק כי המועדון מלווה את משפחת החשוד ועוזר במימון הייצוג המשפטי: "מכיוון שמדובר במשפחה שהיא לא עתירת אמצעים אז המינימום שיכולנו לעשות זה לעזור במימון של עורך דין כדי שיהיה לו ייצוג הולם ומשפט הגון". בנוגע למשפחת הפצוע, צויק הודה שעדיין לא פנה אליהם אישית: "בשלב הזה לא פנינו באופן אישי למשפחת הפצוע, אלא ככל שיכולתי להשמיע את הקול שלי או של המועדון. רק לאחל להם החלמה מהירה וכל התפילות שלנו איתם. זה בלי שום קשר לזהות הנהג הפוגע".

בנוסף, גם סוכנו של אספה, עידן בן אבו, התייחס להתפתחות הפרשה: "אני חייב לציין שאני ניזון אך ורק מכלי התקשורת, אני רוצה, מקווה ומאמין שככל שהדברים יתבהרו התמונה שנקבל תהיה יותר מאוזנת, כיוון שהתמונה שמצטיירת כרגע היא מאוד עגומה".

"חדשות הבוקר": ראשון עד חמישי ב-06:15. קשת, ערוץ 12