עשרה ימים לפריימריז לראשות הליכוד ורשימת התומכים בגדעון סער מתרחבת. אתמול (ראשון) הביעו תמיכה בסער יושב ראש מרכז הליכוד חיים כץ, חברות הכנסת אתי עטייה ושרן השכל וחברת הכנסת לשעבר נורית קורן, שהצטרפו אל יואב קיש ומיכל שיר.

הבוקר (שני) טען השר דודי אמסלם, מתומכיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כי לא מדובר בסחף אמיתי לכיוונו של סער. "אין סחף, זה בלוף. הרוב המוחלט של סיעת הליכוד, ראשי הערים ויושבי ראש הסניפים, כמעט 90% מהם, תומכים בראש הממשלה נתניהו", אמר אמסלם ב"חדשות הבוקר".

אחרי שכינה אתמול את סער "סוסיתא" בהשוואה לראש הממשלה, ניסה אמסלם להסביר את כוונתו: "הפער בין נתניהו לסער הוא פער עצום, מדינת ישראל וכל העולם יודעים את זה. נתניהו הוא מנהיג עולמי, בסדר גודל עולמי, אין כמעט ילד בעולם שלא יודע מי זה בנימין נתניהו. לכן נתתי דוגמה לפערים בינו לבין סער, רציתי להמחיש את גודל הפער. עם זאת, אני לא מזלזל בגדעון סער, אני מעריך אותו".

בראיון לעודד בן עמי ב"שש עם", גאולה אבן סער טענה כי נגד סער והמשפחה מתנהלת "הסתה מטורפת".
"אני מגנה את זה בתוקף. גדעון סער הוא איש תנועה שורשי, הוא חלק מהנהגת הליכוד, ואין לזה מקום בכלל. גם אם הוא לא היה בליכוד, אין לזה מקום בשיח הציבורי. גם אותי מכפישים על בסיס אישי, אתם לא מבינים אפילו כמה, לכן אין לזה מקום בשיח הציבורי בכלל. אפשר להתווכח באופן ענייני ולהעלות נימוקים עניינים, אבל השיח שאתה מדבר עליו הוא שיח שפל ונמוך שלא צריך להיות".

סער רמזה שההסתה מגיעה מבלפור.
"אני לא נכנס למאיפה זה מגיע, אני מציע לא לייחס את זה לראש הממשלה, חבל. גם זה סוג של הסתה. בואו נפסיק עם זה, הוויכוח צריך להיות ענייני. אם מקללים את סער זה לא מכובד ולא עוזר, זה לא השיח שאנחנו מצפים לו".

לפי הסקרים האחרונים, אם סער עומד בראשות הליכוד גוש הימין גדל. הסקר האחרון דיבר על 65 מנדטים לגוש הימין.
"אני לא מקבל את זה. אם נתניהו לא עומד בראשות הליכוד, המחנה הלאומי באופוזיציה. תלך ברחובות, תשמע מה אנשים אומרים לך. רוב הציבור הליכודי תומך בראש הממשלה נתניהו, מעריך אותו ואוהב אותו, באופן גורף. אין מחלוקת שאם ראש הממשלה עוזב את הליכוד, לדעתי הליכוד לא מקבל חמישה או עשרה מנדטים".