תיעוד מרגש מאשקלון: רקטה שנורתה מרצועת עזה פגעה פגיעה ישירה בביתו של אורי בן ה-88 וזרעה הרס רב. שכנו, דוד בוארון, מיהר אל ביתו של אורי מיד כשהבין שהבית נפגע - כשהוא חושש מאוד ממה שיימצא בין ההריסות. למרבה המזל, אורי שהה בממ"ד ולא נפגע - ובוארון חילץ אותו מהבית ודאג להרגיע אותו.

"שמעתי בום רציני, ומההרגל הרמתי מצלמה כדי לתעד את הנפילה", תיאר בוארון בשיחה עם ניב רסקין ב"חדשות הבוקר", "הרקטה נפלה שישה מטרים מהבית, זה היה מלחיץ מאוד. יצאתי ולא ציפיתי שזה מה שאראה - הבית של אורי היה פשוט מרוסק. רעדתי קצת מחוץ לבית".

"כשהגעתי לאורי ראיתי שהוא מחייך, ואיך שראיתי את זה חייכתי כפול", המשיך בוארון, "למזלנו, הוא היה בסדר. הוא קיבל ממני חיבוק חם וליוויתי אותו החוצה מהבית לאט לאט ודיברתי איתו בלי פאניקה ועם כוס מים קרים. אחרי כמה דקות הגיעו כוחות החילוץ".

אורי שביתו נפגע מרקטה (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , באדיבות ספורט 1)
"כשהגעתי וראיתי שאורי מחייך - חייכתי כפול" | צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , באדיבות ספורט 1

חווית פעם פגיעת רקטה כל כך קרוב אלייך?
"בצוק איתן נפלו כמה קסאמים ליד ביתי, אבל לא קרה דבר כזה שכלל גם נפגעים. אף פעם לא קפאתי, אולי רק באזעקות הראשונות בתור ילד. התרגלתי לזה מאז צוק איתן. אין ספק שהפעם זה מקרה לא רגיל, במיוחד כשיש שתי נפילות שסמוכות לבית שלי - אחת מצד ימין והשנייה מצד שמאל. זה היה קרוב מהרגיל, אבל התעשתי. אנחנו תמיד קמים על הרגליים ומחזקים אחד את השני".