צעירים רבים נרצחו ונפצעו מירי המחבלים במסיבת הטבע ביער רעים וישנם נוספים אשר נעדרים ומנותקי קשר עד לרגע זה. אחת מהן היא קארין ז'ורנו, שאמה ענבל ואחותה מיטב מתחננות למידע על גורלה וחושפות שיחת טלפון מדאיגה שקיבלו.

"אתמול ב-07:42 קארין התקשרה אליי ואמרה: 'אמא, יורים עלינו, אני מתה מפחד. אם יקרה לי משהו, אני אוהבת אתכן. יורים עלינו אש חיה'", תיארה ענבל, "קארין עם רגל שבורה, עם סד על רגל ימין, היא לא יכולה לרוץ. כל החברים שלה רצו משם, היא נשארה כי לא יכולה לרוץ. לא היה לה איך לברוח. היא אמרה שיורים עליהן ויש מלא פצועים לידה".

איך הסתיימה השיחה?
"היא אמרה שהיא אוהבת אותנו ושהיא מקווה לחזור הביתה. אחר כך גילינו שהטלפון שלה הלך לאיבוד. חברים שלה מצאו את הטלפון".

לדברי אחותה, מיטב: "שלחו לנו עוד תמונה אחת שלה מאמבולנס שנקרא 'יוסי אמבולנס'. זה נראה שהן יושבות באיזשהו שטח, היא ועוד שתי בנות. מאז נעלמו עקבותיה. אומרים שהאמבולנסים האלה נלכדו שמה".

מישהו יצר איתכן קשר?
ענבל: "כלום, אף אחד לא מדבר איתנו. אף אחד לא מיידע אותנו מה קורה. אנחנו חסרות אונים פה, יושבות ומחכות לקצה חוט. האם היא נמצאת ביער, האם היא חטופה. המספר שלי הופץ בטיקטוק של הערבים והמחבלים. הם כל רגע מפציצים אותנו בטלפונים ובהודעות. התקשרו ואמרו: 'לקחנו את הילדה שלך, נאנוס את הילדה שלך, נרצח את הילדה שלך. הילדה שלך בידיים שלנו'. שולחים לי סרטונים".
מיטב: "הם לא מפסיקים, מכל מדינות ערב מתקשרים אלינו: מתוניסיה, איחוד האמירויות ומצרים. המספר הופץ בכל מקום".

דיברתן עם "יוסי אמבולנס", החבר'ה שעובדים שם?
"דיברנו, הם לא רוצים לתת מידע. הם אמרו שהם בעצמם לא יודעים מה קורה, שאין להם אפשרות לברר, ושנדבר עם פיקוד העורף. התקשרנו לפיקוד העורף, הם לא יכולים לעזור לנו. היינו בברזילי, היינו בסורוקה".

לאן המחשבות נודדות עכשיו?
מיטב: "שהיא לא נחטפה. זה הפחד הכי גדול שלנו, שקארין נחטפה. כל החברים שלה חזרו הביתה, רק קארין לא חזרה. כל החברים שלה כבר בבית. בבקשה תתפללו. אנחנו ממש מתחננות, אל תפסיקו להתפלל שהיא תחזור הביתה. היא בסך הכל בת 24, עוד לא הספיקה כלום. אנחנו מתחננות בפניכן".