בשבוע שעבר, במהלך נסיעה בצומת כברי, הותקף אלי מזון באלימות קשה לעיני אשתו הילה ושתי בנותיו הפעוטות. אלי סירב לאפשר למכונית אחרת לעקוף אותו והנקמה לא איחרה לבוא: נהגי המכונית נסעו אחריו, צפרו לו, סינוורו אותו והשליכו חפצים על מכוניתו. כשאלי נעמד ברמזור, שני צעירים יצאו מהמכונית, ניגשו אליו והיכו אותו נמרצות. אלי שיחזר ל"חדשות הבוקר" עם נסלי ברדה את רגעי התקיפה: "אני מסתכל על הבן אדם בפנים והוא נותן לי אגרוף, ועוד אגרוף, ואני רק מחזיק את הדלת כדי שלא יצליח לפתוח אותה".

עוד לפני שעצר ברמזור, אלי ביקש מהילה שתתקשר למשטרה. "הרגשתי שמשהו הולך לקרות, הייתה לי תחושת בטן שמשהו לא בסדר", סיפר, "ועדיין, לא חלמתי שדבר כזה יכול לקרות. זה לא משהו שפוי, זה אטרף בלתי מוסבר". אלי הוסיף שרק כשצפה בתיעוד התקיפה, גילה שהיו שני תוקפים ולא אחד: "כנראה שהראשון פשוט גמר אותי לגמרי. בסרטון רואים צעיר שלישי שמגיע ואת השניים האחרים עושים לו עם היד: עזוב, אין לך בשביל מה. הבן אדם גמור".

הילה, שישבה לצד אלי במכונית, צפתה בו מאבד את ההכרה. "הם התחילו להרביץ לו והרגשות שלי השתוללו מרוב פחד. הראש שלו התחיל להישמט, ראיתי שמשהו לא בסדר איתו". בנותיהן של הילה ואלי צפו בתקיפה מהמושב האחורי. "הבנות הקטנות שלי עדיין מתעוררות בלילה וצורחות, מחפשות את אבא שלהן", סיפרה הילה, "גם אני עדיין מתעוררת באמצע הלילה בערנות גמורה, כאילו בכלל לא הלכתי לישון. יש מתח פנימי שמסרב להירגע".

בימים אלה עומד אלי בפני ניתוח לטיפול בשברים שבפניו. אתמול נודע כי המשטרה עצרה שני חשודים בחשד לתקיפה. אלי סיפר בבכי על השיחה שערך עם בני משפחתו לאחר האירוע. "יש לנו שישה ילדים ברוך השם. אני ישבתי איתם אחרי המקרה ואמרתי להם שאני לא חושב שעשיתי טעות שלא וויתרתי. אם אנחנו, האזרחים השפויים והרגילים, נתכופף בפני הבריונים האלה, המשקל שלהם רק ילך ויגבר. זה רק ילך ויהיה יותר גרוע", התריע.

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. א'-ה', 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12