תיעוד מרתיח: ארבעה נערים שנסעו על אופניהם ברחוב ארלוזורוב בתל אביב מצאו תיק ששכחו שם דקות לפני כן לי וליענה דגני, זוג טרי שנישא יום קודם לכן. בתיעוד שמתפרסם לראשונה ממצלמת האבטחה, נראים הנערים מפשפשים בתיק, מוצאים צ'קים ועשרות אלפי שקלים במזומן ופותחים בחגיגות. "התחושה קשה, הם חוגגים את השלל וקופצים באוויר, עם כל מציאת מעטפה נוספת הקפיצות נמשכות", סיפרה דגני ב"חדשות הבוקר", "זה מתסכל מאוד, קשה להתחיל ככה את החיים המשותפים".

שלושה שבועות חלפו מאז שהתיק נגנב וטרם התבררה זהותם של הנערים, שידעו היטב כי מדובר במתנות חתונה ולא היו מתקשים לאתר את בני הזוג דגני אם היו בוחרים בכך. "בתיק היו כרטיסי ביקור שלי ועל המעטפות הסגורות היו השמות שלי ושל ליענה", סיפר לי, "אנחנו נשמח אם הם ייצרו איתנו קשר בכל דרך, גם אם אנונימית, אנחנו רק רוצים לשים את האירוע הזה מאחורינו".

לאף אחד מהנערים לא עברה המחשבה שהם צריכים להחזיר את התיק.
ליענה: "לא, הקפיצה היא של כולם, החינגה היא של כולם, הם רקדו ברחבת ארלוזורוב וחגגו את השלל".
לי: "אחרי זה הם זרקו חלק מתכולת התיק לתוך פח הזבל ואת התיק עצמו הם זרקו מעבר לרחבה, לגינה של כללית. למחרת בבוקר הוא אותר על ידי כללית שהזמינו את המשטרה".

הפרשנית לענייני משטרה עדי מאירי קראה לעוברי אורח שחלפו במקום ליצור קשר עם המשטרה, כמו גם למי שמזהה את הנערים שתועדו בסרטון: "משטרת מרחב ירקון פתחה בחקירה אבל עד לרגע זה לא נעצרו חשודים. אחרי פרסום הסרטונים אולי יהיו אנשים שיזהו אותם, אולי אנשים שעברו שם בדרך וראו את אותם הנערים. אפשר לזהות אותם לפי צורת הלבוש שלהם, סגנון ההליכה והתספורות. אנשים שמכירים אותם יכולים לזהות אותם".

ליענה, אם הנערים צופים בך עכשיו, מה תרצי להגיד להם?
"תבואו, תחזירו ותתנצלו, אפשר באנונימי, יש כל כך הרבה דרכים להגיע אלינו. תפתרו את הסיפור הזה. אנחנו ביחד וחזקים, אבל האירוע הזה מעיב על הכל, עוד לא עצרנו אפילו לחגוג וליהנות מהחתונה כי פתחנו חמ"ל. מאז החתונה אנחנו לא עובדים, אנחנו כל הזמן במירוץ".