בתכנית "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין קיימו היום (ראשון) משדר מיוחד עקב ההסלמה בצפון, מאולפן שהוקם לא הרחק מהגבול עם לבנון. במשדר, שוחח ניב רסקין עם ד"ר מיקי הלברטל, סגן מנהל בית החולים רמב"ם, כדי להתעדכן במצב הטייסים הפצועים. כזכור, אמש התרחש אירוע בו נאלצו שני טיייסי F16 של חייל האוויר לנטוש את המטוס בשמי עמק יזרעאל.

השניים אושפזו לאחר התקרית בבית החולים רמב"ם, כשמצבו של אחד קל והשני קשה. "על שני הטייסים עבר לילה שקט ומצבם יציב", עדכן סגן מנהל ביה"ח. "הבוקר מתקיימות הערכות מצב לגבי הפצוע קל ואני מעריך שהוא ישוחרר. לגבי הפצוע קשה, הוא עדיין בטיפול נמרץ, מורדם ומונשם. הכוונה שלנו היא להעיר אותו, כנראה בהמשך היום".

הפצוע קל סובל רק מחבטות שנגרמו מהצניחה, ואילו לטייס שנפצע קשה יש פציעה חודרת, שחדרה אל בית החזה והבטן. בבית החולים מסבירים כי עד שיתעורר, יהיה קשה להעריך באיזה שלב בדיוק נגרמו הפציעות ומה היה הגורם. "אנחנו חושבים שיש לו סיכויים טובים להחלים", התייחס ד"ר הלברטל לסיכויי החלמתו של הטייס שנפצע קשה. "לא מדובר בפציעות שלא מאפשרות החלמה, אני חושב שזה רק עניין של זמן. יהיו כאבים אבל אני מאמין שבתום השיקום הוא יחלים ויחזור לעצמו".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה' ב-06:15, ערוץ 12