סקר "החדשות" שפורסם במהדורה המרכזית אמש (ג') מציב את הליכוד עם 29 מנדטים. סגנית שר החוץ, חברת הכנסת ציפי חוטובלי (ליכוד) התראיינה ל"חדשות הבוקר" (ד') עם ניב רסקין והתייחסה למצבה של מפלגת השלטון לקראת הבחירות וגם לעתידה האישי בפוליטיקה.

"אשמח אם יהיה איחוד בין מפלגות השמאל, זה יבטיח לנו את הניצחון", אמרה חוטובלי על יחסי הכוחות, "בני גנץ? המועמדות שלו לא מטרידה אותי. רמטכ"לים לשעבר כבר כשלו בפוליטיקה". סגנית השר נשאלה אם התאכזבה שלא קיבלה את תיק הקליטה אליו הייתה מועמדת והשיבה: "אני לא מאוכזבת, השנים שלי במשרד החוץ הן היפות ביותר שלי בפוליטיקה והעתיד עוד לפני. נתניהו התקשר אליי והבטיח לי שאהיה שרה בממשלה הבאה".

כבל על ברק: "לא אלך לרופא שכמעט הרג אותי פעמיים"

מנגד, שוחח ניב רסקין עם חבר הכנסת איתן כבל ("המחנה הציוני") על המתיחות בין יו"ר מפלגתו אבי גבאי לבין יו"ר האופוזיציה ציפי לבני, לאחר התבטאותה של לבני על הצורך לשים את האגו בצד ולהתאחד עם מפלגות אחרות. "אני מצפה מאבי גבאי להפגין נחישות. תוצאות הסקרים בהחלט מטרידות אותי".

על האפשרות שמי מהרמטכ"לים לשעבר יעמוד בסופו של דבר בראש מפלגתו, אמר ח"כ כבל: "אהוד ברק? אני אומר שלא אלך לרופא שכמעט הרג אותי פעמיים. ברק הוא שנטע את נתניהו בשלטון יותר מכל אחד אחר. אם הוא רוצה להגיע כדי לסייע ולעזור הוא מוזמן לעשות זאת. בני גנץ? אנחנו מתגוררים בשכנות, אני פוגש אותו בהליכות. אומר עליו רק שהכל בסדר". ח"כ חוטובלי התייחסה לדבריו של כבל ואמרה: "אנחנו לא צריכים קמפיין, במפלגת העבודה כבר מספידים את עצמם".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. א'-ה', 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12