בן ליתאי בן העשר וחברו הותקפו ביום ה' האחרון על ידי כלב במהלך הליכה בפארק בחולון. הכלב נשך את בן בכל חלקי גופו וזה נאלץ להתפנות לבית החולים כדי לקבל טיפול. בזמן שהצעיר בן ה-10 שכב על הארץ פצוע, הבעלים עזבו את המקום.

בן ואמו, מיטל, התארחו בחדשות הבוקר וסיפרו על האירוע הטראומתי. "בן ירד עם חבר שלו לוות חבר הביתה. בדרך חזרה הם הלכו לתומם בפארק והכלב, שלטענת הבעלים נבהל מהמסכות, פשוט תקף אותם. הכלב תפס בהתחלה את בן ונשך אותו. כשחבר של בן התחיל לרוץ, הכלב תקף אותו. הפציעות מאוד קשות".

הבעלים לא עוצר את הכלב?
"הם לא ממש היו שם אלא שחררו את הכלב  ללא רסן. בדיעבד, הסתבר שזה כלב מאוד אלים שאמור להיות עם רסן בדרך כלל. אחרי שלושה ימים שבהם ניסינו להגיע לבעלים בכל דרך אפשרית הם פנו אלינו ואמרו לנו שהם שחררו לכלב את הרסן כי רצו לתת לו לאכול. זו פשוט הפקרות, השאירו את הילד שלי ואת חבר שלו מדממים. כשהם הגיעו הביתה הם אפילו לא חשבו לספר לי על המקרה מרוב שהם היו מזועזעים ובשוק".

הבעלים רואים ילד בן 10 שוכב על הרצפה מדמם והם עוזבים את המקום?
"כן, הם קודם כל הגיעו ושמו את המחסום והרצועה על הכלב. הבעלים פשוט לקח את הכלב וברח מהמקום. בת זוגו נשארה ועזרה לחבר של בן. למרות החור ברגל, היא אמרה לבן שאין לו כלום ושהם ממהרים. היא טענה שבגלל שהם היו עם המסכות הכלב נבהל, היא קצת האשימה אותם".

"אני לא יודעת יודעת למה להשאיר כלב שגם נשך בעבר בלי רצועה ומחסום. יותר מזה, כשקורה מקרה כזה, למה להשאיר את הילדים פצועים? למה לא להתקשר להורים? זה המינימום שאפשר לעשות. מקווים שלא תישאר לבן צלקת וטראומה ושאנשים ילמדו לקחת אחריות".

הכלב זינק על הילד והבעלים נעלם בלי לעזור אקסטרה 1 (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , באדיבות ספורט 1)
מתוך "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין | צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , באדיבות ספורט 1

האם לא חסכה בביקורת על המשטרה ואמרה: "המשטרה לא הגיעה למקום באותו ערב, היה להם הרבה אירועים ולצערנו הם לא הגיעו. אם הם היו מגיעים, אולי היינו מוצאים את הבעלים באותו ערב".

בן, מה אתה זוכר, למה הוא התנפל עלייך?
"לא עשינו לכלב כלום והוא פשוט תקף אותנו".

תגובת משטרת ישראל: החקירה עודנה בראשיתה, משטרת ישראל תבצע את כל הפעולות הנדרשות על מנת למצות את הדין עם החשודים.