בן אשכנזי, תושב פתח תקווה בן 30, הוא אב יחידני שמגדל לבד שני ילדים שנולדו בהליך פונדקאות שעבר לפני שנתיים בגיאורגיה. בשנה שעברה, תוך כדי מגפת הקורונה וכשהוא רק מתחיל להתרגל לאבהות הטרייה, בן קיבל שיחת טלפון מפתיעה. בעקבותיה, הוא יצא למסע משנה חיים, כשבן שני ומצלמות "עובדה" (הערב, חמישי, אחרי החדשות, ערוץ 12) מלווים אותו צמוד.

"בן יצא מחדר הכושר ביום שישי בצהריים כשהטלפון צילצל. שיחה לא מזוהה", סיפר שני לנסלי ברדה ב"חדשות הבוקר", "מהצד השני הציגה את עצמה מישהי כנציגה של מעבדה בגיאורגיה. היא אמרה לו - 'תשמע, אני הולכת להגיד לך משהו שהולך לשנות את החיים שלך. קרתה טעות וכתוצאה ממנה נולדה תינוקת, והתינוקת היא שלך. אתה צריך עכשיו להחליט אם אתה רוצה לבוא ולקחת אותה'".

נציגת המעבדה הסבירה לבן בטלפון, כי באותו הליך שבסיומו נולדו שני ילדיו, נולדה לו תינוקת נוספת שנמסרה בטעות להורים אחרים. "הטעות הייתה שהעובר ששייך לבן נכנס למעשה להריון אחר שיועד לזוג אחר", הסביר שני, "הזוג קיבל את הילדה לידיו ואחרי כמה זמן התגלתה הטעות הזאת, שהילדה לא שלהם. כשנעשתה הבדיקה אחורה התברר למי היא כן שייכת, ועכשיו בן צריך להחליט - ומהר. הזוג רוצה את הילדה, ומצד שני היא של בן באופן ביולוגי".

בן שני במסע בעקבות הבת שנולדה מטעות מופלאה (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12)
"מסע מטורף עם הרבה מאוד תהפוכות". בן אשכנזי | צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12

ובשלב הזה בן מחליט לנסוע לגיאורגיה ולפגוש אותה.
"התחיל מסע מטורף שהתוודענו אליו יום-יומיים אחרי אותה שיחת טלפון. היינו איתו בגיאורגיה בנסיעה הראשונה, כשהוא חשב שהסיפור הולך להסתיים. אלא שמכאן התחיל מסע של שנה וחצי, וכולנו יודעים מה עברנו בשנה הזאת. הקורונה התלבשה על זה, זה ממש בזמנים מקבילים, וכך לאורך כל השנה הזאת ליוונו אותו בסיפור עם הרבה מאוד תהפוכות, עד לסיום המקסים והטוב שצילמנו אותו ממש לאחרונה".