נערים בני העדה האתיופית שנהגת דן סירבה להעלות לאוטובוס ביום שלישי האחרון, עדיין נסערים מהתקרית הגזענית, שתועדה בסרטון שצילם נוסע אחר. בראיון ל"חדשות הבוקר", סיפר אחד הנערים, יוסף זמנה: "פניתי לנהגת ושאלתי למה היא לא רוצה להעלות אותנו לאוטובוס. היא אמרה 'לפני יומיים שברו לי את האוטובוס וירקו עליי, בגלל זה אני לא רוצה לעלות אתכם האתיופים'. שאלתי אם היא יכולה להצביע עליי ולומר שזה הייתי אני אז היא השיבה לא, אני לא יכולה לזהות בוודאות. בלי להעליב, היא לא הייתה עושה את זה לילד לבן. דברים כאלה קורים כל הזמן, נהגת אחרת אמרה לאחותי 'תגידי לחברים שלך שיתקלחו'".

בדיון השתתף גם הפעיל החברתי בן העדה האתיופית, אשר סיום, שהאשים את הממשלה שלטענתו, לא עושה מספיק כדי לטפל בנושא. "המקרה הזה הוא ביטוי לתופעה רחבה, הממשלה מתפארת בדוחות אבל אין אכיפה, עד שאנשים לא ישלמו זה לא יפסק. שוטר שהוזעק למקום עזב בלי לטפל באירוע, היו במקום עשרות אנשים אדישים שזה עבר לידם והמשיכו כרגיל לעבודה".

בינתיים, הנהגת הושעתה מעבודתה, כך לפחות על פי התגובה שנמסרה מחברת דן: "הנהגת פנסיונרית של דן, עתירת ניסיון ושנים, זומנה לבירור. בכפוף להנחיית המנכ"ל, עד לתום הבירור הושעתה מעבודתה. בתום הבירור יוחלט על המשך דרכה".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה' ב-06:15, ערוץ 12