תיעוד המופץ מאז אתמול (שלישי) מעורר סערה ברשתות החברתיות. בסרטון, אותו צילמה פעילת שמאל, היא מטיחה בחיילות וחיילי צה"ל המוצבים בגבול עזה אמירות קשות ומקוממות. "את לא מתביישת בטבח אזרחים", תוקפת אותה פעילה את אחת הקצינות בכוח, שמבקשת ממנה להפסיק לצלם. "את טרוריסטית ואני אצלם אותך, את גאה במה שאת עושה, חיילת בצבא הטרור?".

בפאנל "חדשות הבוקר" (רביעי) הוצג הסרטון ולאחריו התנהל דיון סוער. "אם היא כל כך בטוחה בעצמה למה אותה פעילה מתחבאת?" תהתה ג'ודי שלום ניר מוזס. "השמאל הקיצוני אוהב לשנוא אותנו, הם חושבים שכל הפלסטינים על הגדר באים לשם בתמימות כדי להביא לנו עוגיות". הפרשנית הפוליטית אמילי מואטי טענה בשידור: "השמאל הישראלי לא צריך להצטדק בפני אף אחד. הוא הקים פה מדינה וניצח בכל המלחמות. מי זו בכלל הפעילה הזו, היא מצביעה לשמאל הישראלי? חד"ש והמפלגות הערביות לא מייצגים את השמאל הישראלי וגם לא את הערבים, הם לא מייצגים אף אחד".

הפרשן הצבאי יוסי יהושע (ידיעות אחרונות), ציין כי מדובר בחיילים שנמצאים שלושה שבועות בגבול, מאז ערב חג הפסח. "צה"ל הציב אותם שם כדי למנוע את כניסת אותם פעילים לגדר, ובסוף זה מה שהם צריכים להתמודד איתו".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין: ראשון עד חמישי ב-06:15 בקשת, ערוץ 12