הפעוט בן ה-4 שמת לאחר שנשכח ברכב המשפחתי למשך כשעתיים, הובא אתמול (ד') למנוחות בנתיבות. בבוקר שלאחר המקרה, מספרים בעיר על הטרגדיה של המשפחה שנחשבת למעורבת ומוכרת בקהילה, על בעיות הקליטה הסלולרית שהקשו להזעיק את כוחות ההצלה, וגם מבקשים ממי שבוחרים משום מה לתקוף את המשפחה בתגובות ברשת לחדול מכך.

"אנחנו כבר חודשיים מתריעים על חוסר קליטה בעיר", סיפר ב"חדשות הבוקר" ירון סמימי, מנהל קשרי קהילה בנתיבות וחבר של המשפחה. "שר התקשורת איוב קרא צריך לתת לכך מענה, עם כל הכבוד לצרכים הבטחוניים, ישנם צרכים נוספים". סמימי סיפר כי ההורים הם אב ששירת ביחידה מובחרת בצנחנים ואם שעשתה שירות לאומי בנתיבות, ונשארה בעיר מאז, כששניהם עוסקים בחינוך. "חשוב לי להעביר מסר שזה באמת יכול לקרות לכל אחד ובבקשה אל תשפטו אותם. ראינו הרבה תגובות לא ראויות ברשתות החברתיות ובתקשורת. לצערי יש מי שמאשימים את ההורים, למרות שאנחנו בעיר מחבקים ומחזקים אותם מאז המקרה", הוסיף סמימי.

"אני חותמת על כך שזה יכול לקרות לכל אחד", ציינה בשידור אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים, "ההורים צריכים להוציא מהראש את המשפט 'לי זה לא יקרה'". אוריאל כהן, מתנדב "איחוד הצלה" שהיה בכוננות בנתיבות והוזעק למקום, הוסיף: "השכן שניסה להזעיק את מד"א אמר שלא הייתה קליטה במקום, אנחנו סובלים מהבעיה לאורך החודשיים הללו ומנסים לתת מענה באמצעות הוואטסאפ כדי להתמודד עם המצב".

"חדשות הבוקר": ראשון-חמישי ב-06:15. קשת, ערוץ 12