במשך כ-20 שנה היה צ'רלס גרין הצלם הרשמי של ארמון המלוכה הבריטי. לאחרונה הוא עשה עליה לישראל והבוקר התארח באולפן "חדשות הבוקר" עם יואב לימור וסיפר איך הגיע לעבוד עבור המשפחה הבריטית המפורסמת מכולן.

"זה קרה אחרי שכבר הפכתי לצלם מוכר באנגליה", שיחזר גרין את דרכו לארמון בקינגהאם. "בזמנו חזרתי עם ילדיי מחופשה בישראל וחיכתה לי הודעה מוקלטת, באנגלית מאוד יפה. מזכירת הארמון ביקשה שאחזור אליה ומובן שצלצלתי בחזרה. אמרו לי שמחפשים צלם סטילס לאירועים בארמון ורוצים לפגוש אותי אישית. אני יהודי דתי וחשבתי שלא אוכל לקחת את התפקיד בגלל שיהיו אירועים בשבת, אבל להפתעתי לקחו אותי לאירועים שלא בשבת".

"העבודה בארמון הייתה הגשמת חלום, היינו מוזמנים למסיבות תה רשמיות", ציין גרין והסביר מה גרם לו לקטוע את הג'וב החלומי ולהחליף את בריטניה בנתניה. "זה התחיל מהילדים שלי שעלו לארץ והיינו באים עשר פעמים בשנה לישראל כדי לראות אותם ואת הנכדים. כל הזמן התרוצצנו עד שהחלטנו לעשות כבר עליה".

"כשצילמתי אותה פעם ראשונה שאלתי אם אני יכול להגיד למלכה איך לשבת כדי שהתמונה תצא טוב, אז העוזרת האישית שלה אמרה שהמלכה יודעת בדיוק איך לשבת", נזכר גרין בחוויות מעבודתו. "האמת שזה נכון, מההתרשמות שלי היא נהדרת, באחת המסיבות שהוזמנו הבת הקטנה ניגשה אליה והתחילה לדבר עם המלכה. היא ובעלה פיליפ היו נהדרים אליה". סיפורו של גרין פורסם לראשונה ב"ידיעות השרון".

"חדשות הבוקר": ראשון עד חמישי ב-06:15 בקשת, ערוץ 12