רותם שביט והלל תבור בנות ה-10 מהמושב כנף ברמת הגולן, ניצלו אתמול (ג') את החופש הגדול כדי לצלם סרטון שלהן מבשלות יחד במטבח. בדיוק באותו זמן נשמעה ביישובי הגולן אזעקה שהתבררה אחר כך כחלק מתקרית חדירת המטוס הסורי שיורט. הילדות נבהלו כמובן ברגע שנשמעה האזעקה והתגובה המבוהלת שלהם תועדה בסרטון שהפך לוויראלי.

"בישלנו ופתאום הייתה אזעקה, זה היה נורא מפחיד כי היינו לבד בבית", סיפרו שתי "כוכבות" הסרטון בראיון משותף ל"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. "לפני שזה קרה דיברנו על זה שמאוד מפחיד אם יקרה דבר כזה ותהיה אזעקה. הפחד הכי גדול שלנו הוא שתיפול פצצה על הבית או שיקרה משהו לאחת מחיות המחמד שלנו".

בסרטון רואים שהדבר הראשון שהילדות עושות הוא לקחת איתן את הטלפון ולרוץ למרחב המוגן. הבוקר הן הסבירו: "מיהרנו לקחת את הטלפון כדי לתקשר עם ההורים. אבא של הלל אמר לא להיכנס לפאניקה ולהירגע, הגענו למקלט הציבורי וניסינו להתגבר אבל זה עדיין היה מפחיד".

"חשבנו על ילדי עוטף עזה, עצוב שיש כאלה אנשים רעים", סיפרו רותם והלל על תחושת ההזדהות עם בני גילם שכל חייהם נאלצים להתמודד עם אזעקות וריצות למרחבים המוגנים. "קיבלנו גם תגובות לא טובות לסרטון, יש אנשים שחשבו שזה מבויים, אבל זה לא".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. ראשון עד חמישי ב-06:15 בקשת, ערוץ 12