תאונה קשה במימדיון: גבר בן 19 ואישה בת 31, בני משפחה אחת, התנגשו זו בזו באחת המגלשות, נפצעו ופונו לבית החולים. לדברי עו"ד דניאל שריד, שמייצג את בני המשפחה שנפגעו: "מדובר ברשלנות חמורה מצד המימדיון. התנהלות חובבנית גרמה לכך ששני בני משפחה נפגעו סתם. עירנות מטעם האחראים הייתה מונעת את התאונה הקשה".

ספי קובי, שאשתו נפצעה בתאונה שהתיעוד שלה פורסם לראשונה ב-N12, תיאר הבוקר: "בדיעבד אני יכול להגיד שהמתקן הזה מסוכן, אין אבטחה, זו רשלנות פושעת. יש מציל למעלה שמשלח ולמטה צריך היה להיות מציל שמאבטח את הבריכה שמתגלשים אליה. בסיום הגלישה אתה צריך לקחת את האבוב ולצאת מהבריכה. המשלח צריך להיות בקשר עין עם המציל למטה ולבדוק איתו שהבריכה אכן פנויה כדי להוציא את האבוב. הוא לא ביצע את התהליך הזה".

"אשתי ישבה על האבוב והמשלח הניח את הרגל על האבוב. גם אם הייתה רוצה לצאת לגלישה, היא לא הייתה יכולה. זה לא בשליטתה. הוא הרים את הרגל ושילח את אשתי כשהגולש הראשון עדיין לא סיים את הגלישה שלו ולא יצא מהבריכה. המשלח למעלה היה צריך לבדוק עם המציל השני שהבריכה נקייה".

תאונה במגלשת מים
רגע התאונה במגלשה במימדיון

מה מצבו של הפצוע?
"חמור מאוד. הוא עבר אתמול ניתוח לא פשוט, שבר את עצם הבריח והייתה לו פריקת כתף. צפוי לו שיקום מאוד ארוך וקשה".

ואשתך?
"לא נעים בכלל, שברה את כף היד וקצת מהמשך של היד. עוברים עלינו ימים לא קלים, אנחנו עוברים בין בתי חולים, עושים תהליך של צילומים. לא פשוט מה שעובר עלינו".

תגובת המימדיון: "על פי חקירה ראשונית מסתבר כי הבחור ירד במגלשה על אבוב, סיים את השימוש במתקן ויצא מהמסלול. אך לפתע, פרץ שוב אל תוך המסלול בניגוד להוראות, מכיוון שגילה שדבר מה נפל לו במהלך הגלישה. בזמן זה האבוב שהיה אחריו התנגש בו. עדים שהיו במקום תיארו את המקרה ומאשרים כי יש צילום של הסרטון המלא המתעד את המקרה".