הירי לעבר שדרות אתמול (רביעי) גרם לבהלה רבה בעיר ולנפגעי חרדה רבים. האזעקות תפסו רבים מהתושבים עם ילדיהם בזמן הבילוי בפארקים בעיצומו של החופש הגדול. "ילדים פשוט נתקעו על המתקנים, הם לא הספיקו לרדת והייתה בהלה מטורפת", סיפר תושב שדרות עמית סיידה ב"חדשות הבוקר" על מה שקרה באחד הפארקים בעיר. הכנסנו את הילדים למ"מדים כמו סרדינים. אחר כך הגענו לרכב שלנו וראינו שהשמשה האחורית התנפצה".

טלי, אשתו של עמית נמצאת בחודש התשיעי להריונה וכעת היא מאושפזת בבית החולים ברזילי באשקלון ומוגדרת כנפגעת חרדה. "רסיס נפל מתחת לכסא של הילדה שלנו. אשתי ראתה תמונה של מה יכול היה לקרות וממש נכנסה להיסטריה. התחילו לה מיד צירים ולקח זמן עד שפינו אותה לבית החולים. בזמן שאשתי נאנקה מכאבים ובכתה גם בתנו בת ה-4 ראתה אותה והתחילה לבכות. נולדנו בשדרות, אנחנו לא יכולים לבלות עם הילדים שלנו וחיים בפחד. אנחנו רוצים שבעזה ירגישו מה שאנחנו מרגישים".

אשתו של עמית היא לא תושבת שדרות היחידה שנמצאת בהיריון ונפצעה במהלך הירי. קרוליין בוניאל נמצאת בחודש הרביעי להריונה עם תאומים, ואתמול בזמן הריצה למרחב המוגן היא נפלה ונפצעה. "ישבנו מול הטלוויזיה ואז נשמעה אזעקת צבע אדום", שיחזרה קרוליין, "רצנו לממ"ד וכתוצאה מכך נפלתי על הבטן. מאז אני סובלת מכאבים ונמצאת במעקב של הרופאים. זה עצוב שהחיים שלנו תלויים בצד השני, אנחנו לא יכולים לגדל את הילדים שלנו בפחד".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין: ראשון עד חמישי ב-06:15 בקשת, ערוץ 12