בשבוע שעבר (א') פרסם אילן ארינשטיין פוסט חמור, בו סיפר על כך שאביו נכנס לפנצ'ריית "אוזון עזרא" בראשון לציון עם פנצ'ר, ויצא לכאורה בנזק של 3,500 שקלים. "הפאנצ'ר מאכר מיד זיהה את הפוטנציאל לאדם מבוגר ותמים", פתח ארינשטיין את הפוסט שהפך תוך שבוע לויראלי, עם אלפי שיתופים: "נכנס עם פאנצ'ר ויצא עם 3,500 שקל פחות. הרמאי הזה שכנע את אבא שלי להחליף את כל הג'אנטים לג'אנטים מגנזיום, ובנוסף דחף לו שלושה צמיגים נוספים".

בריאיון ל"חדשות הבוקר עם ניב רסקין", ארינשטיין סיפר על המקרה: "אבא שלי באמת בן אדם תמים, הוא מסרב להאמין שיש אנשים שמסוגלים לרמות. הוא נכנס לפנצ'רייה, ומפה לשם הוא שכנע אותו שהגלגל מסתובב בצורת ביצה, אז אבא שלי צריך להחליף שלושה צמיגים. הוא אמר לו שיש מבצע – אם הוא לוקח שני ג'אנטים מגנזים השניים הנותרים ב-200 שקל. הוא לא הצמיד לו אקדח לרקה, אבל הוא אמר לו שיהיו לו רעידות והוא לא יוכל לנסוע, אז אבא שלי אמר: 'טוב, הוא בעל מקצוע'".

לאחר שחזר מהמוסך, סיפר האב לארינשטיין על המקרה, והם החלו לחשוד שמדובר בעקיצה. "אבא שלי עשה קישור לתכנית "יצאת צדיק" שראינו יום קודם. אז הלכתי למוסך והתעמתי עם הבן אדם, ביקשתי לבטל את העסקה כי זה לא יפה, אתה לא יכול לקחת אדם מבוגר ולעקוץ אותו לאור יום. המוסכניק אמר שזה יפה לאוטו. אז בשישי ושבת התבשלתי עם זה, וביום ראשון כתבתי בנשימה אחת את הפוסט. תוך שבוע זה הגיע כמעט ל-6 אלף שיתופים והמון תגובות. בין התגובות, כמה עשרות אנשים כתבו לי שהם מכירים אותו ושהם גם נעקצו".

לאחר שלא קיבל מענה מהמוסך, פנה ארינשטיין לאיגוד המוסכים, שם קיבל פיצוי על סך 1,500 שקלים: "זה ההפרש בין העלות של הסחורה למחיר המקורי".

מהמוסך לא נמסרה תגובה.

"חדשות הבוקר עם ניב רסקין": ראשון עד חמישי 06:15-09:00, קשת, ערוץ 12