בגל התחלואה הנוכחי ישראלים רבים נדבקים בקורונה בפעם השנייה, אבל יש גם מעטים שחלו בנגיף לא פחות משלוש פעמים. אחת מהן היא אלינור חיים, אם חד הורית מאור יהודה, שחלתה בפעם הראשונה באוקטובר 2020, בפעם השנייה בגל הדלתא בספטמבר האחרון ולפני ימים אחדים גילתה כי נדבקה שוב, הפעם באומיקרון.

"אלה אותם התסמינים, אבל כל פעם הגוף מקבל את זה קשה מאוד", תיארה אלינור בשיחה עם יואב לימור ב"חדשות הבוקר", "התסמינים האלה נשארים אחר כך. אני יותר חלשה, יש לי כאבי שרירים וכאבי ראש, כאבים כרוניים קשים מאוד. אני סובלת מבעיות זיכרון ובעיות שינה מאוד קשות. עוד לא חזרתי לעצמי אחרי הקורונה הראשונה. אני אחרי 12 ניתוחים שעברתי ומאוד קשה לי פיזית להתנהל. אני מפחדת מעוד וריאנט שיתקוף אותי".

"אחרי כל וריאנט הגוף שלי נהיה יותר חלש, אני מתקשה לחזור אחר כך לחיים נורמטיביים", הודתה אלינור, "לא יכולתי לחזור לעבודה, שמחת החיים נעלמה, אני לא יכולה לתפקד. הבן שלי חלה גם הוא בפעם השנייה, הוא נדבק ממני. אני יושבת בבית חסרת יכולת לעשות דברים מינימליים. מבחינה כלכלית, לא יודעת איך אסיים את החודש ואיך אשלם שכירות. אני גרה בקומה שלישית על עמודים ומשתמשת בתרופות שעולות לי המון כסף. גם הבן שלי סובל כבר מבעיות רגשיות כיוון שנאלץ להישאר בבית המון זמן".

כשגילית שנדבקת בפעם השלישית, ארבעה חודשים בלבד אחרי הדלתא - מה עבר לך בראש?
"הייתי בשוק. חשבתי בהתחלה שזאת שפעת רגילה. עשרה ימים הייתי חולה, עשיתי כמה פעמים בדיקות PCR ובדיקות אנטיגן אבל הן יצאו שליליות. בשבת האחרונה חשתי ממש לא טוב, היו לי כאבי גרון ממש חזקים, כאבי ראש וחולשה נוראית, והלכתי לבית החולים. גם שם אמרו לי שהאנטיגן שלי שלילי ושלחו אותי הביתה. הם אמרו שזאת שפעת ויראלית ושזה יעבור לי. למחרת בבוקר הודיעו לי שאני חיובית לקורונה".