יום עבודה שגרתי בחנות בטבריה, הפך עבור עובדות המקום לסרט אימה. נהגת שאיבדה שליטה על מכוניתה התנגשה בעוצמה בחנות וניפצה את חלון הראווה. נזק רב נגרם לחנות ושתי עובדות נפצעו קל.

"הנהגת רצתה לחנות בחנייה שמול החנות. כנראה שהיא התבלבלה, ובמקום לעצור לחצה על דוושת הגז", תיאר ב"חדשות הבוקר" מיכל בלישה, בעל החנות. "היא קפצה מעל המדרגה הגבוהה של אבן השפה ונכנסה בתוך החנות שכולה זכוכיות, מרצפה עד לתקרה. אמא שלי ישבה בפתח ולצידה הפקידה השנייה. הרכב נעצר אולי 15 סנטימטרים מהן".

"אני ישבתי בקומה השנייה, מול המחשב, ופתאום שמעתי פיצוץ שבחיים לא שמעתי", המשיך בלישה, "פתחתי את החלון וראיתי שכל המכונית בתוך החנות. הבנתי מה קרה, ירדתי למטה בריצה וראיתי את התמונה. לקח לי חמש-שש שניות להתאפס".

מה מצבן של עובדות החנות?
"הן נפצעו קל. ברמה הגופנית יש להן חתכים ומכות יבשות, אבל כרגע מה שאנחנו מקווים זה שלא תהיה להן פגיעה נפשית. הן עדיין בחרדה מאוד חזקה".

נהגת איבדה שליטה והתנגשה בחנות בטבריה (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12)
"פתאום שמעתי פיצוץ שבחיים לא שמעתי. לקח לי חמש-שש שניות להתאפס". המכונית הפוגעת | צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12

מה הנהגת אמרה לך?
"היא אמרה, 'תשמע, אני לא עצרתי את המכונית, היא עצרה לבד. לא יודעת איך זה קרה, לא יכולה להסביר'. זה מחזק את הנס הגדול שהיה פה. מי שצופה בסרטון ולא מבין שהיה פה נס, צריך לחשוב ולהבין שהקדוש ברוך הוא תמיד נמצא איתנו".