חמש שנים חלפו מאז שודר פרק הסיום של "פלפלים צהובים" ומיכאל זפסוצקי, שגילם בסדרה את עומרי, עושה את צעדיו הראשונים בדרך לקריירה הוליוודית. "בעוד יומיים אני מתחיל צילומים לסרט שמצטלם בהוליווד וברינו, נבדה", סיפר זפסוצקי ב"חדשות הבוקר" מביתו שבקליפורניה. "קיבלתי לפני שלושה חודשים את התפקיד הראשי".

תמונה עדכנית שפירסם זפסוצקי בחשבון האינסטגרם שלו, עוררה תגובות רבות ברשת מצופי הסדרה. "קיבלתי כל מיני הודעות. אמרו לי 'כמה גדלת', שאלו אותי כל מיני שאלות כמו איך היה לשחק אוטיסט ולמה עברתי לארצות הברית", סיפר והודה כי לא היה מודע להצלחה הגדולה בתקופת שידור הסדרה: "לא כל כך שמתי לב לזה אז. אמא שלי סיפרה לי שהיו עושים ראיונות ובאים הביתה עם מצלמות, ושלא באמת הבנתי את הגודל של זה".

View this post on Instagram

A post shared by Michael Zapesotsky (@michael.zap) on

זפסוצקי ומשפחתו עשו לפני מספר שנים רילוקיישן לארצות הברית בעקבות העבודה של אב המשפחה, ומאז מנסה השחקן הצעיר להשתלב בתעשיית הטלוויזיה והקולנוע המקומית. "שנתיים לקחתי הפסקה כי רציתי להתרגל לאנגלית ולשגרה", סיפר זפסוצקי והוסיף, "אומרים שיש לי מבטא אבל אני לא כל כך שם לב. אני עדיין בא לבקר בארץ כל קיץ, כי כל המשפחה והחברים שלי נמצאים בישראל".

בתוך כך נודע כי בימים האחרונים החלו צילומי העונה השלישית של האדפטציה המקומית המצליחה של "פלפלים צהובים" בבריטניה, "The A Word", שמשודרת בערוץ BBC One. את הסדרה הישראלית יצרה קרן מרגלית ולצד זפסוצקי שיחקו בה גם עלמה זק ויוסי מרשק.

פלפלים צהובים (צילום: ערן כהן)
פלפלים צהובים | צילום: ערן כהן