משרד הבריאות אישר אמש (רביעי) כי התקבלו לפחות 56 תלונות על כאבי בטן ותחלואת מעיים בקרב נופשים במלון דן אילת. הודעת משרד הבריאות נמסר כי בדיקות ראשוניות במטבח העלו ממצאים תקינים, וכי דגימות מזון נשלחו למעבדה ונפתחה חקירה אפידמיולוגית. הבוקר (חמישי) ב"חדשות הבוקר", מירי נאור אליאס אשר סבלה מקלקול קיבה במהלך שהותה במלון המדובר, סיפרה על הימים הקשים שעברה. "לצערי סבלנו מאוד, עברנו ימים מאוד לא קלים", סיפרה. "הגענו למלון ביום ראשון ומאז אכלנו רק שם, האוכל היה טעים ויאמר לזכותם שהשירות היה מצוין עד המקרה".

"בלילה שבין שני לשלישי בעלי התחיל עם כל התופעות הכי קשות ונוראיות שאפשר לדמיין של הרעלת מזון; הקאות בלתי פוסקות ושלשולים. בהתחלה חשבנו שמדובר במשהו נקודתי, אבל בבוקר דיברנו עם זוג חברים שאמרו שגם הם לא הרגישו טוב בלילה. אז הבנו שזה לא רק אנחנו, ירדתי ללובי מתוך רצון טוב לדווח כי אולי קרה משהו, בשלב הזה הייתי בסדר, עוד לא הבנתי שגם אני חטפתי את זה ואז מתגובת מנהלת הלובי הבנתי שהיו עוד דיווחים, היא אמרה ששלחו דגימות למשרד הבריאות".

יולן כהן (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12)
צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12

לאחר מכן אליאס ובן זוגה חזרו לחדרם, וגם היא התחילה להרגיש את התופעות המדוברות. "מאותו רגע חטפתי את זה בצורה מאוד קשה, אני לא רוצה להיכנס לתיאורים גרפיים, אבל אפשר לתאר את התופעות הכי נוראיות שיש. היינו 36 שעות בחדר, מיום שני בלילה עד אתמול בבוקר".

 תגובת מלון דן אילת: "אנחנו מצרים מאוד על שכמה מאורחי המלון חשו לא בטוב. האורחים שטופלו בבית החולים יוספטל שוחררו חזרה למלון. הגשנו לאורחים סיוע כמתבקש ואנו מקווים שכולם יחזרו לבריאות טובה. אנחנו בקשר שוטף עם משרד הבריאות ובמקביל שלחנו דגימות מזון לבדיקה ונעדכן מיד עם קבלתן".