לאחר החלטת בית המשפט אמש (ג') לזכות את ניצב ניסו שחם בשבעה מתוך שמונה סעיפים בהם הואשם, הוא הגיע הבוקר (ד') לראיון מיוחד עם ניב רסקין באולפן "חדשות הבוקר". כזכור, כבר אמש הצהיר שחם כי יערער לבית המשפט על סעיף האישום בו הורשע, במטרה להגיע לזיכוי מלא.

"בנו עליי סיפורים, זו ממש סחיטה באיומים", תקף הבוקר שחם את התנהלות המחלקה לחקירות שוטרים בעניינו. "בעניין ההרשעה שלי, מה שקרה הוא שקבעתי להיפגש עם אותה שוטרת שהיא בחורה נפלאה. היא סירבה לנשיקה ולא ניסיתי לכפות את עצמי עליה. כשהיא אמרה לי לא אמרתי שאני מצטער. עשו עליה מניפולציות בחקירה אבל בבית המשפט היא דיברה אמת. אחת השוטרות שנחקרו אמרה בחקירה במח"ש שהייתה אומרת גם שאנסתי אותה, העיקר לגמור עם החקירה המבזה הזו. הכל מתועד וזה ישודר בעתיד בטלוויזיה".

במהלך הראיון סיפר ניסו שחם על החלטתה של אשתו ורדה לסלוח לו על מעשיו ולתמוך בו במהלך החקירה והמשפט. "אמרתי לאשתי שהיה לי קשר עם נשים ואני מצטער. יש אנשים שאולי פוחדים לומר את זה כי אין להם מישהי כמו ורדה בבית. קיוויתי שהיא תישאר איתי ואכן נשארה, היא מלכה ולא יכולתי לצאת למאבק בלי התמיכה שלה".

הכתבת הפלילית עדי מאירי השתתפה גם היא בראיון ואמרה: "הכרעת הדין היא סוג של כתב אישום נגד המחלקה לחקירות שוטרים. חוקרי מח"ש התנהלו באופן שערורייתי והשפילו את השוטרות המעורבות. זה תיק שיכל להסתיים בדין משמעתי ולא יותר".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין: ראשון עד חמישי ב-06:15 בקשת, ערוץ 12