לאחר שאתמול (ראשון) נחשף בחדשות ערוץ 2 כי העדה בתיק החדש כנגד שרה נתניהו קיבלה הצעת עבודה מיועץ התקשורת שליווה את המתלוננת בפרשה, אריק רוזנטל, הוא מגיב לראשונה. "לא שיבשתי הליכי חקירה, הכל ע"פ חוק", אמר רוזנטל בראיון ל"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. יועץ התקשורת הוסיף: "זה ספין של משרד ראש הממשלה, קורה משהו נורא בתוך המעון. הפכו את אותה בחורה לשפחה ועובדת ניקיון אבל תפקידה הוא עוזרת אישית. הזדעזעתי מהסיפור שלה והגעתי למסקנה שהדרך לעזור לה היא לפנות אליה ישירות. אני לא מצטער, מישהו היה צריך להציל אותה. אני מבין את מראית העין הבעייתית אבל לא נגרם פה נזק, יש הזדמנות טובה ואמתית לחשוף את מה שקורה ברגע זה במעון ראש הממשלה".

עורך הדין של שרה נתניהו, עמית חדד. "פנו אל העדה בהודעות כאילו תמימות. מישהי שעובדת במשק בית, מקבלת הצעה לשמש כעוזרת מנכ"ל במשרד יחסי ציבור? בסוף הציבור שומע את זה ומבין את הבלוף. כתב התביעה נבנה לתקשורת, על כמה שעות עבודה תובעים מעל 200 אלף שקל? קיבלנו פה הזדמנות להוכיח אחת ולתמיד מה קורה במציאות".

ההתכתבות בין רוזנטל לעדה בפרשה (צילום: יחסי ציבור, אלדד עובדיה)
ההתכתבות בין השניים כפי שנשחף בחדשות 2 | צילום: יחסי ציבור, אלדד עובדיה

 הפרשן הפוליטי חיים לוינסון ציין באולפן: "פרסום הסיפור קדם לתלונה במשטרה, זה נראה כמו קמפיין וקשה לי להשתכנע. כנראה ששרה נתניהו לא המעסיקה הכי נעימה והעבודה במעון קשה, אבל מכאן ועד לפרסומים נראה לי שהדרך ארוכה. התיאורים שם נראים מוגזמים".

לוח שידורים קשת 12. כל הפרטים

עוד ב"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין:

 "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, מדי יום ב-07:00 בבוקר בקשת ובקרוב בערוץ 12