שנת תש"פ תסתיים בקרוב, ומדובר בשנה כל כך משוגעת שרק חברי מועדון לילה יכולים לסכם אותה כמו שצריך. הערב (שני, אחרי החדשות, קשת 12) אבי נוסבאום, אורי חזקיה, עפר שכטר, רותם אבוהב וכמובן המגיש ארז טל מתאחדים בספיישל פתיחת השנה - והם מכינים לנו לא מעט הפתעות.

הקורונה גרמה להמון אמנים לעצור את עבודתם ולמצוא דרכים יצירתיות להמשיך בעשייה שלהם. בתקופה הזו, נוסבאום כיכב ברשת בזכות סרטונים מצחיקים שצילם מחדר האמבטיה שבביתו. בן רגע הסרטונים האלו הפכו לוויראליים ושיגעו את כולם.

"אני שמח שזה תפס. אשתי שאלה אותי 'למה אתה עושה משהו מהבית? סגור את עצמך באמבטיה, קח רגע שקט'. פתאום הבנתי את היתרון, שגם אם יוצא קטע לא טוב, הייתה לי חצי שעה של שקט לבד באמבטיה אז עשיתי הרבה סרטונים כאלה", סיפר נוסבאום ב"חדשות הבוקר", "לשמחתי זה עבד, גם יכולתי לשמח אנשים וגם להיות חצי שעה בשקט, זה לא עניין של מה בכך בקורונה".

אחרי חודשים ארוכים בהם חברי הפאנל של מועדון לילה לא עמדו מול קהלים גדולים והצחיקו אותם, אין ספק שהם מתרגשים לקראת הספיישל שיתקיים הערב בו הם יעשו את מה שהם יודעים הכי טוב - להצחיק ולגרום לנו גם להתנתק קצת מהשגרה. "ההתרגשות ענקית, הערב כולנו פה, לא האמנו שנחזור כל כך מהר. התגעגענו אחד לשני, ולמרות שהיינו סגורים בבית ארבעה חודשים אני שמח שכולנו שרדנו, יהיה כיף", סיפר נוסבאום.

פאנל מועדון לילה (צילום: חדשות 12)
"לא האמנו שנחזור כל כך מהר. התגעגענו אחד לשני". פאנל מועדון לילה | צילום: חדשות 12

בספיישל תצטרף לחבורה צלע נשית שרק תוסיף עוד פלפל לאווירה - רותם אבוהב, וכמו שאנחנו מכירים את הפאנל - הם ידאגו להעביר אותה טקס חניכה לקראת הצטרפותה: "אתה מכיר את רותם, אין עליה ואי אפשר להתייחס אליה כחדשה, אנחנו החדשים והיא בעלת הבית. אנחנו נורא מתרגשים לעבוד איתה, היא התארחה במועדון כמה פעמים וזה תמיד השאיר טעם של עוד. אני בטוח שיהיה ככה גם עכשיו".

חזרת להופיע ובעוד שבהופעות קודמות נגעת במגוון נושאים שקשורים לחיים שלנו, היום הרוב סובב סביב הקורונה. איך עושים הופעה כזו?

"זה כיף נורא גדול לחזור להופיע. אפילו שאתה עומד על הבמה, סובל, חם לך וכולם עם מסכות אתה אומר: 'בואנה אני אוהב את זה'. לדעתי זה חשוב לבריאות - לצחוק, ליהנות ולהמשיך בשגרת החיים. בהופעה, כל ההתחלה מוקדשת לקורונה וזה גם שזור בין לבין. אם היה לי קטע על מערכת הבריאות, אז כמובן שעכשיו יש טוויסט לכיוון הקורונה".

תרשה לי לקרוא לך פרשן מדיני מחונן. ראיתי שפרסמת בפייסבוק תחקיר על הסכם השלום עם אבו דאבי.

"זה אירוע מרגש מאוד. עוד מעט יהיו ישראלים במלונות, בבריכות ובקזינו שם. זו כנראה תהיה המדינה הראשונה בעולם שקודם חתמה איתנו על שלום ואחר כך תרצה לצאת איתנו למלחמה".