יעל גולדמן הגיעה לאולפן "חדשות הבוקר" כדי לספר על סרט תיעודי "משנה מסלול" על משבר גיל ה-40 שעברה. בפתיחת הראיון התבקשה גולדמן להתייחס לפוסט שפרסמה אתמול חברתה הקרובה, השחקנית ושדרנית הרדיו מיה דגן. בפוסט, חשפה דגן כי שחקן איתו עבדה בתיאטרון תקף אותה על הבמה.

גולדמן השיבה: "קודם כל זה לא שלי לספר, אבל מה שיושב למיה על הלב היא אומרת. אני חושבת שהיא עושה שירות מדהים לאנשים שאומרים "די, זה לא מתאים, אף אחד לא יכול ללכלך עליי ולעשות לי שיימינג". אני חושבת שזה נותן כוח לבנות, אז סחתיין עליה".

באופן אישי חוותה כאמור גולדמן משבר גיל 40 אותו תיעדה בסרט שישודר הערב (שלישי) בערוץ 12. "התחושה בגיל 40 היא שזה עכשיו או לעולם לו. הרבה אנשים שעשו קריירה מפוארת שואלים את עצמם בנקודה הזו – אבל מה עם החלום הישן שלי?".

ומה לגביו באמת? גולדמן סיפרה שהיא מרגישה בעיצומה של תקופת שינויים. "יש את העניין של המראה החיצוני, שכולם אומרים, אוי אוי אוי, את יפה ומתפרנסת מזה. אבל דווקא אותי זה שם בדילמה של האם להיכנע לכל הטרנדים בתחום או לא. אני מדברת על זה בסרט ולא רק עליי. אני חושבת שכל מי שנמצא בשלב הזה בחיים יוכל להזדהות עם השאלות שעולות שם".

"חדשות הבוקר": א'-ה', 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12