טרור האבנים ממשיך להכות בתושבי יהודה ושומרון ונדמה כי לא נעשה יותר מדי כדי לטפל בתופעה החמורה. משפחת סוכות מהיישוב יצהר נסעה אתמול (ראשון) בסמוך לעפרה, כשלפתע מטח אבנים הושלך לעבר מכוניתם על ידי פלסטינים.

בנס, האירוע הסתיים ללא נפגעים. הבוקר, סיפרו בני המשפחה לניב רסקין על שאירע. "רעייתי חיה נסעה במכונית ביחד עם הבנות וכשעברה ליד עמדה של חיילים, שני ערבים שעמדו בצמוד לכביש יידו עליהן אבנים", תיאר אב המשפחה, צבי, "הם אפילו לא היו רעולי פנים".

"חיה הצליחה לשבור את ההגה, לייצב את עצמה ולהתקדם הלאה, למרות הפאניקה. חיה נפגעת טרור, היא איבדה את אבא שלה בפיגוע כשהייתה בת שמונה. פתאום להיות בסיטואציה שמנסים לרצוח אותה ביחד עם הבנות במכונית, זה אירוע שהוא מאוד קשה לנו. זה קורה כל הזמן, אנחנו צריכים שיטפלו בדברים האלה".

איילה, תלמידת כיתה ה', סיפרה: "ישנתי ואז שמעתי בום ענק. התעוררתי ולא הבנתי מה קורה. אמא אמרה לי, 'זרקו אבנים'. נבהלתי, זה היה מפחיד מאוד". טליה, תלמידת כיתה ג' שהייתה גם היא במכונית, הוסיפה: "דיברתי עם אמא ופתאום ראינו שני אנשים על ההר. שמענו בום ושאלתי את אמא מה זה. היו אבנים ענקיות על הכביש. זה היה מפחיד, פחדתי שיקרה מה שקרה לאמא".

צבי, כשחיה התקשרה אלייך, מה היא אמרה?
"נסעתי קצת מאחוריהן כי הייתי בדרך למקום אחר. כשהיא התקשרה עצרנו ודיברנו, התקשרתי גם לצבא. הם ניסו לאתר אותם ולא הצליחו. רוב האירועים האלה ביהודה ושומרון בכלל לא מטופלים. יש זריקת אבנים והם בורחים חזרה לכפר, אף אחד אחר כך לא עושה שום דבר כדי לתפוס אותם. אנחנו מצפים שיתייחסו לזה כאל ניסיון פיגוע".