מאחורי המספרים של חולי הקורונה נמצאים גם לא מעט ילדים ובני נוער. אחת מהן היא נועה מהיישוב בני ראם, בסך הכל בת 8 – אבל חולה בקורונה מזה 45 ימים. נועה נדבקה בנגיף בזמן ששהתה עם הוריה בשליחות בניו יורק, והבוקר שוחחו בני המשפחה עם ניב רסקין בתכנית חדשות הבוקר וסיפרו על הקשיים.

"אנחנו שורדים, אנחנו מנסים ליהנות מהימים בבית, לא פשוט אבל הגיבורים הגדולים זה הילדים שלנו. אנחנו מנסים לשמור על שמחה כאן", סיפרה חלי, אמה של נועה. "הכל התחיל מניו יורק, שנינו שליחים מטעם ההסתדרות הציונית, אנחנו עובדים בבית ספר ומלמדים בו עברית. אנחנו נמצאים שם כבר 8 חודשים ושבוע לפני פורים הודיעו לנו שבית הספר יוצא לבידוד כי חבר מהקהילה נדבק. הוא היה בין הראשונים בארצות הברית. נכנסנו לבידוד של שבועיים וביום ה-13 נועה העלתה חום. הלכנו להיבדק כל המשפחה, ולאחר 4 ימים קיבלנו תשובה שאנחנו שליליים".

בשלב זה החליטו בני המשפחה לארוז ולשוב לישראל ונכנסו לבידוד על פי הנהלים. "התחלתי להרגיש לא טוב – חולשה, חום נמוך. התקשרתי למד"א וביקשתי שיבואו לבדוק אותי אבל הם אמרו שזה נשמע כמו ג'ט לג, אז כשהתקשרתי שוב כבר העליתי את מעלות החום שלי כי נורא חששתי ולא רציתי לצאת מהבית כדי לא לפגוע חלילה באף אחד מהמקורבים שלי", טענה חלי. "באו לבדוק אותי ויצאתי חיובית, אז המליצו שאני אצא לבידוד בדן פנורמה. יצאתי ואחרי שעתיים יניב התקשר להגיד לי שהגיעו התוצאות גם של שאר בני המשפחה וכולם יצאו שליליים מלבד נועה".

"הרגשתי עצובה שיצאתי חיובית, לא רציתי שיהיה חיובי", סיפרה נועה. "היא גיבורה, היא כבר עשתה למעלה משש בדיקות, כולל בארצות הברית, כשאחת יצאה שלילית והשאר חיובית, אבל היא זאת שמרימה אותנו כל פעם מחדש", הוסיפה חלי.

נועה, איך את מתעודדת?

"אני אומרת להם שזה לא נורא שיצאתי חיובית, ובסוף אנחנו ביחד וזה כיף להיות יחד עם המשפחה".