משפחתו של התלמיד שנוצל מינית על ידי המורה שלו כשהיה בן פחות מ-14 זועמת על העונש הקל שהוטל על המחנכת שלו. בתום משפט שהתנהל בפרשה הוטלו על המורה שישה חודשי עבודות שירות וקנס כספי.

ר', אמו של הנער שנוצל, התראיינה ל"חדשות הבוקר" (רביעי) וסיפרה על תחושת הזעם במשפחה בנוגע לדרך הטיפול במקרה, שהתרחש בביתם. "ציפיתי מבית המשפט שלפחות ייקחו אותה לטיפול כדי להבין איך היא כמורה הגיעה לנהל רומן עם ילד בן פחות מ-14. לא רציתי שהיא תיכנס לכלא, אבל קיבלנו תחושה כאילו אנחנו אלה שעומדים למשפט ולא היא. משהו לא בסדר אצלה, היא צריכה טיפול. שלוש שנים המורה לא דיברה ובסוף אמרה שהיא מצטערת, איפה היא הייתה בכל הזמן הזה?".

האמא המשיכה ותיארה את מה שעבר על המשפחה בשנים שעברו מאז המקרה והקושי להתאושש מהחוויה. "שנה וחצי לא עבדתי כי פחדתי שהבן שלי יפגע בעצמו, אנחנו לא יודעים מה יהיה העתיד שלו. היו שמועות, הצביעו עלינו ברחוב. אני מבינה שגם על מורה בבית ספר כבר אי אפשר לסמוך".

תגובת משרד החינוך:

"ההליך נגד המורה טופל מיידית, עם היוודע המקרה. הנושא טופל משמעתית, ולאחר מכן פלילית, על ידי כלל גורמי המקצוע, לרבות נציבות שירות המדינה. יצוין, כי המורה אינה מועסקת במערכת החינוך מאז שהמקרה הובא לטיפול המשרד, ביום 31 במרץ 2015. יובהר כמו כן שבית הספר דוחה את הטענה בדבר ניסיון הסתרה של המקרה".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין: ראשון עד חמישי ב-06:15, ערוץ 12