אלונה (שם בדוי), אמא לילד בן שמונה מבאר שבע, טוענת כי בנה הוכה על ידי אמא של ילד אחר לכיתה, רק בגלל סכסוך שפרץ בין השניים בבית הספר. אחותה של אלונה העלתה בסוף השבוע פוסט לפייסבוק שבו כתבה: "היא חיכתה לאחיין שלי ופשוט הרביצה לו. הילד שלה לא מפסיק לנבל את הפה ולתת מכות, אז האחיין שלי החליט להחזיר. זו סיבה לשלוח ילד לבית החולים? איפה משטרת ישראל? הוא נשאר עם טראומה לנצח".

ג', בנה של אלונה, שיחזר ב"חדשות הבוקר" את רגעי התקיפה. "הלכתי לזרוק זבל והיא חיכתה לי למטה, ליד הבית. היא סגרה אותי במכונית שלה והתחילה לקלל אותי", תיאר, "אחר כך היא יצאה מהמכונית, דחפה אותי למיחזורית ומחצה לי את הכתף והיד. הרגשתי כמו קוצים ביד, אלה היו הציפורניים שלה. היא שרטה אותי, נתנה לי כאפות ודפקה לי את הראש בדלת של המיחזורית".

לדברי אלונה, לתקיפה קדמו איומים חמורים מצד האם: "האמא התקשרה אלי לפני זה ואמרה לי, 'יחטפו לך את הילד, יאנסו את הבנות שלך'. זה היה היסטרי ומפחיד, הלכתי והגשתי תלונה במשטרה. בדיוק כשישבתי במשרד של החוקרת והגשתי תלונה על איומים, בעלי התקשר ואמר שהיא תפסה את הבן שלי והרביצה לו".

איך זה הגיע למצב הזה בכלל?
"הם רבו בבית הספר. הילד שלה הציק לבני, קילל וניסה למשוך לו בשיער. הילד שלי הגיב ובזה זה נגמר, אפילו לא היה מכות או משהו חריג. אלה ילדים בני שמונה ולגיטימי שהם רבים לפעמים".

איך הסתיים אירוע התקיפה?
"מורה שהייתה בדרך לסידורים שלה עברה במקום ועצרה את זה. אם לא, לא יודעת איך זה היה נגמר. האמא חיכתה לו מתחת לבניין, זה לא שהיא פגשה אותו פתאום. היא הכתה אותו מכות מאוד חזקות, ניסתה להשקות אותו באיזה משקה לא ברור. הילד נשאר עם טראומה נפשית ופיזית לא קלה, הוא מפחד לצאת מהבית ולא ישן".

ניסית להתעמת עם האמא? דיברת איתה?
"אני לא רוצה לדבר איתה. ציפיתי שהמשטרה תטפל בנושא, אבל עד היום הם לא עשו כלום. אתמול בערב הם התקשרו אלי והאשימו אותנו שזימנו אותנו לעדות ולא הגענו. רק כשזה עלה לפייסבוק ואנשים התחילו לדבר על זה, הם החליטו שהגיע הזמן לטפל".

תגובת משטרת ישראל: "לצערנו, במהלך החקירה נתקלו החוקרים בחוסר שיתוף פעולה מצד המתלוננת, דבר שהקשה אף הוא על ההתנהלות התקינה של החקירה. החקירה עודנה מתנהלת ומטבע הדברים לא נמסור פרטים נוספים".