במשך 22 הימים שבהם הייתה סגורה בחדרה בבידוד, שירה עזר בת ה-23 מפתח תקווה, חולה 666, חלמה על הרגע שבו תחלים מהקורונה, תצא לראשונה מהבניין ותשכב על הדשא שמתחת לביתה. שלשום קיבלה עזר את התשובה השלילית השנייה שאישרה כי הבריאה סופית מהמחלה וכי מותר לה לצאת מהבידוד.

"התחלתי לצרוח, הייתה שמחה בבית", שיחזרה עזר ב"חדשות הבוקר" את הרגע המאושר, "הבנתי שאני לא מדבקת ולא מסכנת יותר אף אחד, זה היה ממש מרגש. מיד חיבקתי את אמא". בני המשפחה המבוגרים יותר יצטרכו לחכות מעט עד שיפגשו אותה: "מעדיפים לחכות כמה ימים עד שאשב אצל סבתא, יש איזשהו חשש, אבל בגדול, אני לא אמורה לדבק או לסכן אף אחד. הלכתי להגיד לסבתא שלום מהמרפסת".

עזר הודתה שההתמודדות בימי המחלה הייתה לא רק עם התסמינים, אלא גם עם הסטיגמה החברתית: "רצינו לצאת אחראיים ודיווחנו לדיירי הבניין שאני חולה. הם נכנסו לפאניקה וביקשו תמונות של המשפחה כדי להיזכר האם היו איתנו במעלית. הרגשתי עויינות ואת תחושת המצורעות. כשיצאתי בפעם הראשונה החוצה מהבניין אנשים נלחצו ואני יכולה להבין אותם, הם לא ידעו שהבראתי".

עכשיו, אחרי שהחלמת, את מרגישה בטוחה יותר? זה מאחורייך וכנראה שלא תחלי שוב.
"בתחילת המחלה הייתי בפחד כל הזמן ועכשיו אני אחרי זה. אני עדיין משתמשת באלכוג'ל, אבל כן, מרגישה בטוחה. אלך להתנדב ואתרום דם, כל מה שחולה קורונה לשעבר יכול לעשות".

צפית בתמונות מהחגיגות במלון הקורונה, את מצטערת שלא הלכת לשם אלא היית בחדרך?
"רציתי ללכת למלון וכמעט הלכתי גם, אבל ההורים ממש ביקשו שאשאר בבית. היה על זה סיפור קצת, אבל בגלל שהם ביקשו הרגשתי שעדיף לי להישאר בבית ולשמור על עצמי. למזלי יש לי חלון בחדר שפונה למרפסת, אז יכולתי לשבת על אדן החלון, להתאוורר וההורים היו מדברים איתי דרך החלון".