בית בשדרות ספג אתמול (רביעי) פגיעה ישירה, ושנייה אחת בלבד הפרידה בין אסון גדול לנס שקרה לדיירי הבית, בן בוחבוט ובתו התינוקת אבישג. בוחבוט רץ עם בתו אל הממ"ד והשניים הספיקו להיכנס אליו רגע לפני שהרקטה החריבה את הדירה.

"היינו באמצע שגרה של ארוחות ערב ומקלחת, בדיוק ישבנו על כיסא האוכל בחוץ, כשפתאום שמענו אזעקת צבע אדום ורצנו לכיוון הממ"ד", שיחזר בוחבוט בשיחה עם ניב רסקין ב"חדשות הבוקר", "עוד לפני שהספקנו לסגור את דלת הממ"ד, הייתה נפילה בתוך הבית. מההדף הדלת נסגרה ודחפה אותי ואת הכיסא של הילדה".

"בנס, היה בממ"ד מיטה. אני קיבלתי מכה קטנה, לא משהו נורא כל כך - אבל הילדה נפלה ישירות על המיטה וזה מנע שיקרה לה משהו", המשיך בוחבוט, "היינו קצת בהלם, הבנתי ישר שהרקטה פגעה לי בבית. ידעתי לא לפתוח את דלת הממ"ד עד שיגיעו כוחות הביטחון ויפתחו אותה בעצמם. כשהגיעו כוחות הביטחון, הם הוציאו אותנו מהממ"ד".

עד כמה אבישג הבינה מה באמת קורה סביבה?
"את האירוע היא לא כל כך הרגישה, היא נכנסה להלם ונבהלה ממש. היא לא בכתה אפילו, שזה לא אופייני. עד עכשיו היא מבוהלת ומפוחדת, לא מוכנה לרדת מהידיים. איך שאני עוזב את החדר, אפילו אם זה בלילה, כדי להכין לה בקבוק או כדי להתפנות, היא ישר מתעוררת מהשינה ורצה אליי. כשיש צבע אדום, היא רצה לי ישר לידיים".

אב ובתו ניצלו מפגיעה ישירה של רקטה בביתם (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12)
הבית בשדרות שספג פגיעה ישירה ונהרס | צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12

רצות לך המחשבות על מה היה קורה אם לא הייתם מספיקים להגיע לממ"ד בזמן?
"זה פחד אימים, אבל אני מתרכז יותר בזה שקרה לנו נס מאשר בפחד. בשעת לחץ לא כל כך שמים לב, האסימון עדיין לא ירד לי - מתאר לעצמי שהוא ייפול בהמשך. אחרי מה שקרה לעידו זכרונו לברכה, גם הממ"ד לא מקום בטוח כל כך עכשיו".

איך תמשיכו מכאן?
"הבית הרוס לגמרי, אי אפשר לגור שם כרגע. העירייה ומס רכוש מטפלים בזה".