סקר שנערך בשיתוף מכון "פאנלס" עבור "חדשות הבוקר" מצא כי למעלה מ-50 אחוזים מהציבור מאמינים שרומן זדורוב לא רצח את תאיר ראדה ז"ל ויותר מ-93 אחוזים קוראים למשפט חוזר בתיק. אולגה זדורוב, אשתו של מי שמרצה כבר 12 שנה עונש באשמת הרצח, רומן זדורוב, הגיבה בראיון לניב רסקין לתוצאות הסקר.

"התוצאות לא מפתיעות אותי, אני מקבלת המון הודעות תמיכה", הגיבה אולגה זדורוב לתוצאות הסקר. "אין שום ראיות מוצקות נגד רומן. יש לי מישהי שאני מאמינה שהיא זו שרצחה את הילדה".

"את מתכוונת כמובן לא"ק", אמר לה ניב רסקין בתגובה לדבריה. "שתיכן גרות בקצרין, לאורך השנים נתקלת בה?"

"אני מכירה אותה מרחוק, ראיתי אותה ופגשתי אותה. פעם אחת לקחתי אותה טרמפ וניהלתי איתה שיחה. ידעתי למי אני עוצרת ושאלתי שאלות שלא קשורות לתיק, אבל היא הייתה בלחץ אטומי במהלך רבע השעה של הנסיעה ומכל השקרים שלה הבנתי שיש לה הרבה מה להסתיר. כשפגשתי אותה היא התנהגה נורמלי, למרות הדיבורים על מצבה הנפשי זה לא שהיא כל הזמן בהתקפים".

רסקין שאל את אולגה זדורוב האם יש סיכוי שיום אחד תגלה שטעתה באמונה שלה בחפותו של בעלה. "אני לא פועלת בתור אשתו של רומן אלא כמו כל אזרח למען הצדק", השיבה זדורוב, "אני רוצה שהאדם החף מפשע רומן זדורוב ישתחרר מהכלא. אין סיכוי שיום אחד אגלה שטעיתי באמונה בו. אני רוצה שיתפסו את הרוצחת של תאיר ויוכיחו את אשמתה, אני מאמינה שיום אחד זה יקרה. זה גם המסר שלי לאילנה ראדה".

כתבת הפלילים עדי מאירי התייחסה בשידור לראיות נוספות בתיק שנבדקות בימים אלו והן שערות שנמצאו בזירה, ועדכנה כי כל השערות שנבדקו עד עכשיו נמצאו כשייכות לתאיר ראדה ז"ל. הראייה המרכזית, שערה שעל פי החשד מצביעה על מעורבותה של א"ק, צפויה להתברר בעוד כשלושה שבועות ועשויה לשלול או לאשר את מעורבותה.

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. א'-ה', 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12