שנה וחצי אחרי שהיה מעורב בתקרית אלימה בקניון רמת אביב, הוגשה אתמול (א') תביעה בסך 150 אלף שקלים נגד הסטנדאפיסט נאור ציון. על פי כתב התביעה, מדובר באירוע קיצוני ואלים בו תקף ציון באגרופים ובדחיפות את הנתבע, וגרם לו נזקים נפשיים. 

פרקליטו של נאור ציון, עו"ד אבי עמירם, התארח בחדשות הבוקר, וטען כי הנתבע התגרה בסטנדאפיסט, "מי שצופה באירוע עצמו רואה שנאור ציון הולך לתומו בתוך הקניון. אז מגיע אדם בן 41, לא איזשהו גרופי בן חמש שרואה לראשונה את ציון ומתלהב מעצם המפגש. הוא מגיע אליו ופולט לעברו דברי בלע, תוך כדי קנטור טוטאלי".

זו טענת הגנה, אבל נאור תקף אותו.
"נאור ציון היה בהלם טוטאלי. אנחנו מדברים על שבוע שבו אמו של ציון הייתה על ערש דווי, היא נפטרה מספר ימים לאחר האירוע הזה. כל כולו היה נתון בהצלה של אמא שלו ובעצם בלהאריך את החיים שלה".

אתה בעצם לא מכחיש שזו תקיפה, אבל אומר שיש נסיבות מקלות.
"זו לא תקיפה".

זו לא הגנה עצמית.
"זו בדיוק הגנה עצמית. כאשר מגיע אדם ופולט לעברך קללות ונאצות.. נאור ניגש לאדם וניסה לברר מי הוא, לא הייתה ביניהם היכרות מוקדמת מצדו של ציון".

פרקליטו של נאור ציון מגיב להאשמות - אקסטרה (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, קשת12)
צילום: מתוך "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, קשת12

זו לא הפעם הראשונה שציון מעורב בתקריות אלימות, בעבר, זרק כיסא על מוכרת קרפים כי היא שמה לו שוקולד במקום מייפל, שילם 3,000 שקלים והודה. בנוסף, זרק כוס מיץ על שחקנית שסימסה בסט הצילומים ואף תקף צלם פפראצי. בתגובה למקרים האלה ולטענה כי אולי יש כאן דפוס חוזר, טען עו"ד כי "כשאין ראיות בתיק מסוים, פרקליט הולך ומטיח רפש על נתבע מסוים".

אתה מכחיש משהו מהאירועים האלה?
"זה לא קשור, כל אירוע נבדק לגופו של עניין. לא יעזור כלום - אדם הגיע קרוב אליו בלי היכרות מוקדמת".

יכול להיות שלנאור ציון יש פתיל קצר מדי?
"לחלוטין לא. המתלונן עצמו בתוך העימות התנצל בפני נאור ציון".

אז למה הוא תובע אותו ב-150 אלף שקל? אני לא ראיתי התנצלות.
"אני אומר לך מה שהיה בעימות. הוא אמר לו 'אני צחקתי איתך, התלוצצתי', אלה דברים של התנצלות, אתה בעצם חוזר בך מדברי הבלע".

למה אירוע כזה, עם כל הסיקור התקשורתי, למה לא תבוא ותגיד לנאור 'בוא נגמור את זה, תתנצל', למה צריך את כל הנזק התדמיתי?
"לא נאור מי שיזם את הפרסום. גם אני הגעתי לכאן כדי להגיב לדברים. כשקראתי את חומר הראיות היה לי חסר משהו בפאזל. מה שהיה חסר סופק לי על ידי התובע עצמו, אבל מפאת צנעת הפרט לא אכנס לזה".