בעקבות חשיפת "יצאת צדיק", הובא ביום שני האחרון הטכנאי יריב בוהדנה למעצר בחשד לגביית סכומי כסף עבור תיקונים שלא ביצע בעבודתו. "המשטרה נכנסה לסיפור והוא נעצר", סיפר מגיש "יצאת צדיק" חיים אתגר והוסיף: "אחרי הסיבוב הקודם בתוכנית הוא הורשע בבית משפט ובעצם היה על תנאי. קיבלנו תלונות רבות שרק את חלקן הראנו. אנחנו מקווים שהסיפור הזה יסתיים סוף סוף ושהאיש הזה יפסיק להוליך שולל קשישים ולגזול מהם כסף שמשמש אותם לצרכים בסיסיים".

בפרק שודר העימות בינך לבין בוהדנה. זה לא מפחיד אותך להתעמת ככה, אתה לא חושש שזה יגלוש לעימות פיזי?
"זו שאלה שאני מקבל כל הזמן. אני לא חושש, אני פשוט עסוק בעניין עצמו, בלדרוש מהאיש הזה דין וחשבון. יש עוד אנשים מסביב, זה לא מטריד אותי".

זה לא הדרדר אף פעם לאלימות?
"היה מקרה אחד בתוכנית אחרת, "המתחזים", שבדיעבד כשראיתי את הסרטון של המפגש, ראיתי שהיו שם כמה רגעים קצת פיזיים. לא הרגשתי את זה כשזה התרחש, שהאיש הודף, דוחף ומזיז אותי, והוא היה אדם גדול. גם כשזה קרה, לא בזה התרכזתי. התרכזתי במידע, באיך אנחנו מנהלים את הדיאלוג הזה ואיך אנחנו באמת דורשים דין וחשבון מאותו אדם".

איך מצליחים להוציא וידוי משקרן מובהק?
"בניגוד לאנשים אחרים שלא חשופים לשקרים שלו, אנחנו מגיעים עם המידע, עם האמת. הוא מספר סיפור אחד, אבל לנו יש אותו מצולם, מסומך, עם עדויות".

כיוונת גם לרגש שלו, שאלת אותו איך הוא לא מתבייש במה שעשה.
"זה באמת בעיניי חוסר בושה ומכמיר לב. פגשתי את אחת מהקורבנות שלו, אישה שגרה בדירה קטנה מאוד בתנאים לא בתנאים, שכל שקל חשוב לה, איך אתה יכול לעמוד מולה ולעשות לה דבר כזה? לבן אדם שיכול להיות אבא, סבא, סבתא שלך, קרוב משפחה שלך. איך אתה יכול להסתכל בעיניים ולקחת ממנה 650 שקלים על תיקון מינורי, וזה עוד אחרי שהוא דרש יותר כסף אבל לא היה מספיק בארנק".

בתוכנית שתשודר הערב בערוץ 12, "יצאת צדיק" נותנת הזדמנות שנייה לטכנאי שכבר נמצא לא צדיק בעבר. "אנחנו מגיעים לפרק הזה אחרי פנייה נוגעת ללב של אשתו, שאומרת שהוא איש אחר, עם מעלות אחרות ושמה שקרה פעם לא מאפיין אותו", סיפר והוסיף: "היא אמרה, 'בואו תנו לו הזדמנות נוספת'. יצאנו, בדקנו את זה היטב והגענו להזדמנות נוספת. האם הוא יצא צדיק או שאנחנו עוד פעם עומדים בפני עימות יוצא דופן, תראו הערב".