טובה קיומוב, אמא לשלושה, הייתה בדרך לאסוף את שלושת ילדיה מהיום האחרון ללימודים לפני החופש הגדול (שחל בשישי האחרון). היא לא תיארה לעצמה שאת היום הזה תסיים בבית החולים. לאחר שצפרה למכונית שחסמה את הכביש יצא מהרכב בחור תושב העיר בן 27 ותקף אותה באכזריות. הקלטת שיחת הטלפון בה הודיעה טובה לבעלה שהיא מותקפת זיעזעה רבים וכעבור כמה שעות נעצר, התוקף על ידי המשטרה שהוא בדרכו לנתב"ג, על פי החשד כדי לברוח מהארץ.

ב"חדשות הבוקר" שוחחו עם פרקליטו של החשוד, עורך הדין אלביר מני. "השאלה אם זה חד משמעי שזה הוא היה שם ואם אין מחלוקת לגביי הזיהוי שלו", הפתיע עורך הדין. "יכול להיות שזה בכלל לא היה הוא, אנחנו עדיין לא יודעים, כרגע החשד הסביר הוא שמדובר בו". הכתבת לענייני פלילים עדי מאירי ציינה בשידור כי בניגוד לדברים החשוד לא מכחיש בחקירתו שהוא אכן התוקף.

"לא נאפשר לקחת את החוק לידיים ולפגוע באזרחים חפים מפשע בכזו ברוטליות ואכזריות", התייחס מפקד משטרת עפולה סנ"צ אלי גוזלן. "אנשים מגלים אזרחות טובה, משתפים את משטרת ישראל וככה אנחנו מצליחים להגיע בזמן ולשים את היד על העבריינים". עדי מאירי העריכה כי באופן מקומם לאור ניסיון העבר, יש סיכוי שאותו תוקף יקבל עבודות שירות בלבד. סנ"צ גוזלן הגיב לכך ואמר: "אכן מדובר בעבירה חמורה מאוד ואת מכלול הראיות שאספנו נציג לבית המשפט".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין: ראשון עד חמישי ב-06:15 בקשת, ערוץ 12