לפני 14 שנים איבדה השחקנית והזמרת אסנת וישינסקי את בנה ליאור ז"ל, בפיצוץ נגמש על ציר "פילדלפי" ברפיח. עם האובדן והכאב בחרה להתמודד דרך היצירה, ובימים אלה היא מוציאה שיר חדש ומעלה מופע בנושא אימהות. בראיון מיוחד ל"חדשות הבוקר" (ג') סיפרה וישינסקי על תחושותיה בערב יום הזיכרון, והיצירה שהגיעה בעקבות השכול האישי.

"כל בוקר אני בוחרת מחדש בחיים, עברתי תהליך כדי למצוא את הטוב, להתחבר ולתת מתוכי אהבה", סיפרה וישינסקי, "הבמה היא אהבת חיי והמקום בו אני פורחת. בשנה לאחר לכתו של ליאור ז"ל בכלל לא האמנתי שאהיה מסוגלת לחזור לבמה, אבל אחר כך עליתי במופע לזכרו והצלחתי להצחיק".

בשידור הציגה וישינסקי אלבום מיוחד עם סיפור חייו של בנה ומילים שכתבה לזכרו. "ביום הזיכרון אני מרגישה חלק מהמסע הלא פשוט שכולנו עוברים, ויש בליבי תפילה שנהיה ראויים כעם להקרבה שהקריבו הבנים שלנו. אני מאמינה שאנחנו יכולים להיות חברה טובה, בה כל אחד יוכל להגיד לעצמו 'קיבלתי מתנה ובוא אהיה ראוי לה'".

בסיפור הפרטי שלה נותנת וישינסקי המון השראה, והיא סיכמה בנימה אישית: "מי שאני היום זה הכאב שטמון בתוכי ובנה אותי. לא האמנתי שלב יכול לכאוב כך, אבל יחד עם זה יש גם שמחה. המנעד הרגשי שלי גדל, היום כשאני מאושרת אז אני באמת מאושרת וליאור בחוסר הנוכחות שלו נוכח מאוד בחיים שלי. ממקום טוב אפשר להתמודד עם כל השאר, הכל זמני ואני מנסה לאהוב ולהיות עם זרועות פתוחות".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין: ראשון עד חמישי ב-06:15 בקשת, ערוץ 12