הראיון של השר צחי הנגבי אצל "אופירה וברקוביץ'", בו אמר שמי שטוען שאין לו מה לאכול זה "חארטה" ממשך לעורר הדים.

אייל אלטרץ, איש סאונד שכמו רבים מחבריו העצמאים לא מצליח עדיין להתאושש מאז החל משבר הקורונה בחודש מרץ, קרא הבוקר לפיטוריו של הנגבי: "ההבדל היחידי ביני לבין הנגבי שהוא עבדתי קשה כל החיים. עברתי שלוש פריצות דיסק בגב מלהרים רמקולים, הוא לא עבד קשה יום אחד בחייו. החוצפן הזה יגיד לי שאני חרטטן? אני לא מקבל שוב דבר. צריכים לפטר אותו".

"זה תפס אותנו כשכל הענף שלנו הגיע באמת למצב שאנשים אוספים לנו כסף ועוזרים אחד לשני", מספר אלטרץ על התחושות לאחר הראיון. "פתאום רואים שר לענייני כלום אומר דבר כזה. אתה אומר 'בואנה הם עד כדי כך מנותקים מהעם?' ראית מה עובר עלינו? אתה עד כדי כך דביל? למה כל השרים וחברי כנסת רק משקרים לנו?". 

שיחת וואטסאפ בין הנגבי לבין אלטרץ, שהתפרסמה אמש (שבת) ברשתות עוררה סערה. בשיחה פונה אלטרץ לשר בעקבות הראיון וכותב לו: "שלום לך מר הנגבי, שמי אייל אלטרץ איש סאונד שלא עובד כבר 4 חודשים. בכל הערוצים הראו אותי שהגעתי לפת לחם. אני רוצה להגיד לך שאני מתבייש שאנשים כמוך מייצגים אותי בממשלה. אתה פשוט ביזיון ואני אעשה את כל מה שאני יכול שבבחירות הבאות אתה וחבורת אוכלי חינם שלא עבדתם יום בחיים שלכם, כדי שזאת תהיה הפעם האחרונה שלכם בכנסת. אני אצביע טיבי ולא לכם".

בתגובה, השיב לו השר הנגבי: "אתן את הנייד שלך לטיבי ביום שני בכנסת. מקווה שהחיבור ביניכם יעשה טוב לעם ישראל". "זה היה בלהט הדברים", אמר אלטרץ על ההודעה. "התכוונתי שהצביע למישהו אחר. זה היה מתסכול". בעקבות פרסום ההתכתבות, כתב טיבי בטוויטר: "אייל אהלן, מעביר לך את הטלפון בפרטי. נדבר ונחשוב איך לעזור". בראיון סיפר אלטרץ כי טיבי אכן התקשר אליו. "היחידים שאמרו משהו ועשו בנט וטיבי. חבר הכנסת טיבי התקשר ודיבר איתי".

השר הנגבי התנצל ואמר שזה בלהט הדברים.
"רק חבל שהוא הוציא את הדבר הזה בשעה 14:00 וכתב לי את ההודעה בשעה 16:00. כתבתי לו אחרי ההתנצלות ואמרתי איך זה שבן אדם כמוני מוצא את עצמו רעב ללחם. כתבתי לו שאני מתבייש שהוא מייצג אותי והוא בחר לענות לי ככה".

צחי הנגבי על הטיפול במשבר הקורונה (צילום: מתוך "אופירה וברקוביץ'", קשת12)
מתוך "אופירה וברקוביץ'" | צילום: מתוך "אופירה וברקוביץ'", קשת12