"מאסטר שף זה כמו החיים שלי. אני מחכה לרגע של חסד, שיעמוד מולי מישהו שישגע אותי מבפנים. כשמגיע החסד הזה, זה העונג הכי גדול בעולם ואי אפשר למצוא את זה בשום אולפן אחר", אמר אייל שני הבוקר בראיון לניב רסקין. העונה החדשה של "מאסטר שף VIP" תעלה בראשון הקרוב (קשת 12), והשף שיתף איך הוא עדיין מצליח להתרגש מהמנות שהוא אוכל, ועל הקשר עם השופטת החדשה והמוצלחת של העונה העשירית - רותי ברודו. 

"רותי היא הבן אדם הכי הפוך ממני. אני מטורף עליה, היא הראתה לי תמונה שלה כשהיא הייתה בת 20 והתחיל לדפוק לי הלב, מאז אני חצי מאוהב", אמר השף. "היא כל הזמן מאיימת עלי פיזית. למרות שבצילומים אנחנו יושבים רחוק, הבנתי שהיא יכולה לתת לי אגרוף אם אני אעצבן אותה. כבר קיבלתי אגרוף ממנה, אבל אני אוהב את זה. היה רגע מאוד קשה כשגמרנו את האודישנים, ושאלו את רותי באוזניה 'נו איך היה?', היא ענתה 'נורא קשה. בגלל אייל המוח שלי לא מסתדר'. אבל היא אמיתית, זה הדבר הכי חשוב בחיים", הוא הוסיף.

אפשר עוד להיות מופתע ממנה חדשה?
"כשאתה מדבר עם בן אדם אתה יכול להיות עוד מופתע? זה לא נגמר. המילה בשלנים מעצבנת אותי, המילה שפים עוד יותר מעצבנת אותי, וגם המילה מתחילים מעצבנת אותי. יש בני אדם שטמון בהם חסד, יש בהם יכולת לעשות חיבור שמגשים משהו ברצון האלוהי. ולי יש סיכוי לפגוש את האנשים האלו. האם זה מפתיע אותי? אני לא מאמין שזה קרה לי באותם הרגעים".

"במאסטר שף אנחנו מארחים מתמודדים שהאפשרויות שלהם עדיין פתוחות, זאת אומרת, אנחנו רואים חומרי גלם של נשמות של בני אדם - מה שכמעט ולא רואים בשוק המקצועי. לפעמים אני אוכל שם מנה ושואל – במה בזכיתי? אני מסתובב בכל העולם ולא הייתי זוכה לאכול את זה באף מסעדה".

איך משתלטים על 150 מסעדות בכל העולם?
"אני עושה פעולה אחת מדויקת ביום ומאמין באדוות שישלחו לאנשים שעובדים ביחד איתי, דרך זאת אחת. הדרך השנייה היא שאני פועל על אנשים ולא על אוכל".