סערה נרשמה בסוף השבוע בעקבות דבריו של רוני דניאל באולפן שישי. דניאל הגיב למתקפה של בנימין נתניהו על גיא פלג בעקבות פרסום התמלילים בתיק 4000 ואמר: "אי אפשר לתת לזה לעבור בשקט. איזו מין חברה נוצרת לנו כאשר מאיימים על עיתונאי שעושה את עבודתו? מצמידים לעיתונאי מאבטח, באיזו מדינה עיתונאים מאויימים? בטח ובטח שלא בדמוקרטיה ראויה. זו הידרדרות נוראית בחברה".

הבוקר (ראשון), עם פתיחת שנת הלימודים, המשיך דניאל את ביקורתו על ראש הממשלה: "גיא פלג הולך עכשיו עם ילדיו לבית הספר כשהוא מלווה במאבטח. איך ראש הממשלה מרשה לעצמו להתנפל ולשסות באופן כזה על אדם שבסך הכל עושה את עבודתו? גיא פלג לא מלקט את העדויות, הוא רק מביא אותן למסך. זו עבודתו והוא כתב מצויין. צר לי מאוד שראש הממשלה עושה את זה, אני הכרתי פעם, לפני כמה שנים, איש אחר לגמרי".

ראש הממשלה קרא אמש (שבת) להחרים את ערוץ 12 ותקף את בכירי החברה. "נתניהו מתנפל באופן אישי על אבי ניר, אבי וייס ודרורית ורטהיים. היו לנו כבר מערכות בחירות מאוד לחוצות ומתוחות, אבל אף פעם זה לא הדרדר לרמות האלה. אנחנו מסתכלים על הדיקטטורות הכי מכוערות בעולם, זה תמיד התחיל מהתנפלות על התקשורת, על מביאי הבשורה לכאורה. זה לא מבהיל אף אחד, אני מעריך שגיא ימשיך לעשות את שלו ובוודאי מנכ"ל החברה שלנו. זה רגע רע מאוד לחברה הישראלית שאמורה להמשיך להתקיים גם אחרי שביבי לא יהיה ראש ממשלה. מה, אחריו המבול? אחריו מדינה שלמה צריכה להתקיים".

ביום חמישי האחרון, במהלך כינוס של מפלגת כחול לבן ברחובות, נורו כדורי פלסטיק לעבר פעילי המפלגה. שניים מהם נפצעו באורח קל, פעילה בירך ופעיל בידו. שני חשודים, בני 16 ו-26, עוכבו לחקירה ובסוף השבוע מעצרם הוארך. "שני האנשים האלה שירו בעצרת של כחול לבן, מה זה? מאיפה זה בא, מאיפה זה צומח? זה בא בדיוק מהנימות האלה", טען דניאל, "כל מי שחושב אחרת הוא בבחינת בוגד".