מספר ימים לאחר חתונתם של אורטל ויחיאל מרזאי הם גילו: הכסף מהחתונה, סכום שנע סביב 100 אלף שקלים - נגנב מביתם, יחד עם הטלפונים הניידים שלהם. הגנב כנראה לא היה מתוחכם מדי, ושוטרי תחנת מוריה של המשטרה איתרו אותו באמצעות הטלפונים הגנובים. בדיקה מהירה, העלתה שמדובר בלא אחר מתושב השכונה של בני הזוג בירושלים, אדם מוכר למשטרה.

"התחתנו לפני כשבועיים, אחר כך יצאנו לשבת חתן", סיפרה הכלה אורטל ב"חדשות הבוקר" (שלישי). "כשחזרנו הביתה מצאנו בלאגן, התיק עם הכסף היה מרוקן על הריצפה והבנו שמשהו קרה. השארנו את הכסף בבית כי היינו צריכים לשלם לספקים – הצלם, האולם וכו' והיה שם גם עוד כסף פרטי".

לאחר שהגישו תלונה במשטרה, הגיעה הבשורה כי הגנב נתפס כמו גם חלק מהשלל. "הגנב דמות מוכרת בשכונה, הוא נכנס לדירה למרות שהשער היה נעול ומותקנים בה סורגים. פנינו למשטרה בדרישה לקבל את הכסף בחזרה ואמרו לנו שזה ייקח חצי שנה".

כתבת הפלילים עדי מאירי, ציינה ב"חדשות הבוקר" (שלישי) כי בהמשך החקירה, התגלה כי הגנב מיהר לרכוש עם הכסף מכונית עבור בנו, שבדיוק עבר בהצלחה טסט. במשטרה מתכוונים להציג את הרכב יחד עם הכסף והרכוש הגנוב כראיה בבית המשפט ביום חמישי הקרוב, ולאחריו יחל תהליך שרק בסיומו, יוחזר הכסף שנתפס לבני הזוג.

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. א'-ה', 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12