כשהפעוטה אמה שניידר סבלה מחום גבוה לפני כחצי שנה, ניגשו הוריה לקופת החולים ושם נאמר להם שמדובר בווירוס. כעבור כמה ימים היא החלה לסבול גם מקוצר נשימה, והפעם החליטו ההורים לגשת למוקד החירום. גם שם החליטו הרופאים לשלוח את אמה הביתה, אבל ההורים המודאגים המשיכו לחדר המיון. כאן כבר החל מצבה של הפעוטה להידרדר והיא חוברה למכשיר תומך לב וריאות. במשך 68 ימים הייתה רוב הזמן מורדמת ומונשמת, כשהרופאים לא נותנים לה יותר מדי סיכוי להמשיך לחיות.

למרות הכל לסיפור של אמה יש סוף טוב: אחרי 68 יום התאוששה הפעוטה והחלה להחלים עד ששוחררה מבית החולים בחזרה אל חיק משפחתה. הבוקר (שלישי) הגיעו הוריה של אמה, גיא שניידר ואינה גופמן, יחד עם ד"ר עופר שילר ממרכז שניידר לרפואת ילדים, לראיון באולפן "חדשות הבוקר" ודיברו על החוויה המטלטלת שהסתיימה בטוב.

"הורה מכיר את הילד שלו ויודע מתי לא מדובר במחלה רגילה", סיפרו ההורים על ההתעקשות להגיע עד למיון בבית החולים, מה שהציל את חייה בסופו של דבר. "עברנו רכבת הרים, כבר חשבנו שלא נצא מזה, עד שיום אחד זה פשוט התחלף. בהדרגה אמה נותקה ממכשיר ועוד מכשיר עד שהרשינו לעצמנו לנשום לרווחה ולהאמין שהגיע סוף טוב לסיפור".

"זה מקרה נדיר וספק אם היו עוד כאלה בארץ", ציין ד"ר שילר. "אפשר ללמוד מהמקרה הזה שאם ההורים מודאגים צריך להתעקש ולבוא לעוד רופא ועוד רופא, אם צריך להגיע גם עד למיון עד שמוצאים פיתרון. גם אנחנו עברנו רכבת הרים, ההורים קראו לי הרופא הפסימי באיזשהו שלב, אבל הייתה לנו את אותה המטרה".

"חדשות הבוקר": ראשון עד חמישי ב-06:15 בקשת, ערוץ 12