בר אבוטבול בקושי הספיקה לעכל את תוצאות הבדיקה שחשפה כי נדבקה בנגיף הקורונה, כשבשורות קשות עוד יותר נחתו עליה: ריי, בנה התינוק בן ה-11 חודשים, נדבק גם הוא. "לא ידוע איך וממי, לא הייתי במגע עם אף חולה מאומת ולא חזרתי מחו"ל", סיפרה בסרטון שפרסמה, "זו תקופה לא פשוטה, אף אחד לא רוצה לקום בבוקר ולגלות שהוא אובחן כחולה".

"במוצאי שבת לפני שבועיים התחלתי להרגיש כאב גרון חזק והתחילו לי צמרמורות חזקות", תיארה בר ב"חדשות הבוקר", "יום למחרת כשהתעוררתי הרגשתי מקוררת ומנוזלת והייתי עייפה מאוד. חוויתי שני הריונות, אני יודעת מה זו עייפות של היריון, וזה אפילו לא מתקרב. ממש הייתי זרוקה על הרצפה, לא הצלחתי להתעורר. הבנתי שמשהו לא בסדר. כשראיתי שלתינוק שלי יש את אותם התסמינים, הבנתי שצריך לבדוק את זה חד משמעית".

בר צילצלה למד"א וביקשה להיבדק, אבל נענתה בסירוב: "לא קיבלתי בדיקה כי לא הייתי במגע ולא חזרתי מחו"ל. אחרי התעקשויות רבות ותחנונים החליטו לבדוק אותי ואת התינוק שלי. מאוד פחדתי לגלות שהתינוק נדבק בקורונה. אחר כך התקשרו להגיד לי שאני חולה אבל שהתינוק יצא שלילי. רק אחרי שהעבירו אותי לבית המלון, קיבלתי שיחת טלפון שבה הודיעו שהתינוק יצא חיובי בבדיקה".

איך הרגשת באותם רגעים כשקיבלת את החדשות הקשות האלו?
"השמיים נפלו עלי, הקרקע נפתחה. פתאום אני כבר לא חשובה ושום דבר אחר לא חשוב, רק התינוק שלי. היה לי חשוב שהוא יגיע אלי כדי שאוכל לטפל בו".

אמיר, בעלה של בר, התקשה להתמודד עם הבשורות המדאיגות: "השמיים נפלו, הרגשתי חסר אונים. כשקיבלנו את הבשורה על התינוק, פה כבר התפרקתי ואיבדתי את זה. אתה שומע על המחלה בחדשות ואומר, 'לי זה לא יקרה'. וואלה, זה כן קרה לנו. אני מתגעגע לבר ולריי, אני לא ישן טוב ולא אוכל טוב. עם הימים שעוברים אני מתחיל לעכל את זה ומשתדל לתת לבר את כל הכוח שיש בעולם כדי שהיא וריי יבריאו ויחזרו הביתה".

"אני כל כך גאה באמיר", הודתה בר, "בזמנים האלו להיות כתף תומכת ומקום מבטחים זה לא פשוט, אני מודה לו ולאלוהים ששלח לי אותו. רק מלחשוב על אמיר ועל יאן שבבית הלב שלי נקרע, המשפחה עם קרע עכשיו אבל אנחנו חייבים להיות חזקים כי פשוט אין ברירה אחרת".