מצלמת אבטחה בחנות מכולת שבמודיעין, תיעדה אדם מבוגר שבועט בילד ודוחף אותו בעוצמה על אחד המדפים במקום, באמצע היום ולעיניי כל. כשהוריו של הילד החלו לברר מה קרה שם, הם גילו שמדובר בנהג שהתעצבן, לאחר שבנם וחברו פגעו במכוניתו עם אבן, שזרקו לעבר הכביש.

"הבן שלי הגיע צולע וחבול הביתה יחד עם החבר שלו", סיפרה אמו ענת בראיון ל"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, "החבר סיפר על המכות מגבר בסביבות גיל השלושים. חשוב להדגיש שהבן שלי סוכרתי, ורמות הסוכר שלו השתוללו באותו זמן. כשראיתי את התיעוד הטלפון נפל לי מהידיים, רעדתי והתחלתי לבכות. פניתי מיד למשטרה עם הסרטון, אבל הם עדיין לא מצליחים לזהות את התוקף".

ניב רסקין שאל את ענת, מה יש לה לומר על המעשה של בנה, שהיה עלול לגרום נזק חמור ואף לסכן את חיי הנהג, עם אותה אבן שזרק על מכוניתו. "אני מגנה את המעשה של הבן שלי. דיברתי איתו והבהרתי לו את חומרת העניין. יחד עם זאת, אני מגנה יותר אלימות כזאת, אף אחד לא יכול לקחת את החוק לידיים. זה מתסכל, איך אתה תוקף ילד שצעיר ממך בשני עשורים? יש המון דרכים אחרות לפתור אירוע כזה, לא ככה".

אגב, ענת פרסמה את הסרטון ברשת ולא מעט מהמגיבים כתבו: "הילד זרק אבן, אז מגיע לו". בינתיים היא סיפרה כי בנה מתאושש מהמקרה: "הבן שלי לא יצא למחרת מהבית, אני מקווה שהוא ייצא מזה". ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "עם קבלת התלונה וצילומי מצלמות האבטחה, נפתחה חקירה שעודנה מתנהלת ובה מושקעים מאמצים רבים לאיתורו של החשוד".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה' ב-06:15, ערוץ 12