מותו הטרגי של הזמר והבמאי אמיר פרישר גוטמן ז"ל הוביל לקרב גרסאות בין משפחתו לבין בית החולים איכילוב, שטיפל בו. תחילה, פרישר גוטמן תבע הזמר את בית החולים בשל האבחון השגוי והטיפולים המיותרים שלדבריו קיבל, ולאחר מותו הגישו בני משפחתו תביעה נוספת כנגד בית החולים, בטענה כי הטיפול המיותר הוא זה שגרם למותו בטביעה. אתמול (ראשון), בכנס עיתונאים באילת, עורר דובר בית החולים איכילוב סערה חדשה בנושא, כשטען כי הדיווחים בסיפורו של פרישר גוטמן הם ה"פייק ניוז הגדול בתולדות המדינה" והוסיף כי כלל לא היה אבחון שגוי. "הוא אכן חלה בסרטן, טופל, והחלים מהמחלה הודות לטיפול שקיבל אצלנו", ציין הדובר, אבי שושן.

את משפחת פרישר גוטמן, מייצג עורך הדין אפי נווה, שהתראיין ב"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. "הטענות של איכילוב הן שרלטנות. הם לא ידעו לאבחן שלאמיר אין סרטן, כנראה שהייצוג המשפטי שלהם החליט שהקו עכשיו יהיה שהוא חלה בסרטן והם הבריאו אותו. נגרם לאמיר נזק כתוצאה מהאיבחון הרשלני של איכילוב, ילד בן 4 הפך יתום, מגיע למשפחה לקבל פיצוי. התרשלתם, יש לכם ביטוח, בואו תכירו באחריות. מה אתם באים אחרי שנה וחצי וטוענים טענות אחרות?".

פרשן הבריאות רן רזניק ("ישראל היום"), שהשתתף גם כן בפאנל המדובר באילת, סיפר בשידור: "אני חושב שזו לא הייתה פליטת פה של הדובר. זה נראה מתוכנן ומתוזמן. לא קיבלנו מאיכילוב תשובה למה מתייחסים לנושא רק עכשיו. אני בספק אם יהיה כאן פסק דין, ויכול להיות שלעולם לא נדע את התשובה המוסמכת לפרשה הזו. משרד הבריאות יכול לחקור את העניין ואולי אז נדע את התשובות".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה' ב-07:00, ערוץ 12